Vodnik: Kako brati bilance v 2021 Vodnik: Kako brati bilance v 2021 Pripravili smo vam kratek vodnik po branju bilanc, letos s posebnim poudarkom na posledicah, ki jih je na bilancah pustil COVID-19
Končno! Oproščeni prispevki tokrat normirancem ne dvigujejo davčne osnove Končno! Oproščeni prispevki tokrat normirancem ne dvigujejo davčne osnove Pozor! Čeprav lanski oproščeni prispevki ne višajo davčne osnove normirancem, jih letošnji bodo
Delodajalci, prispevke lahko plačate z enim plačilnim nalogom Delodajalci, prispevke lahko plačate z enim plačilnim nalogom Čeprav bi lahko z enim plačilnim nalogom vse dajatve za zaposlene plačevalo okoli 240 tisoč pravnih oseb, samozaposlenih ter kmetov, jih to za zdaj počne le dobrih 3.600
Članki

Najpodjetniška ideja: Sociologinja, ki je iz digitalnega trženja skočila v svet mode

Čas branja: 3 min
09.04.2017  21:25
V prihodnjih petih letih Moja Moja načrtuje več fizičnih trgovin v Sloveniji in močno spletno prodajo tudi po Evropi
Najpodjetniška ideja: Sociologinja, ki je iz digitalnega trženja skočila v svet mode
Lani sem ustvarila dobrih 86 tisoč evrov prihodkov. Zavedam se, da je to kapljica v morje potenciala, ki ga ima slovenski trg ženske mode, pa vendar sem bila kar zadovoljna, glede na to, da sem vse razen proizvodnje urejala sama.Katja Klepec Štalec, Moja Moja

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Zgodba oblačil znamke Moja Moja je nastala zato, ker je Katja Klepec Štalec pogrešala rahlo nevsakdanja oblačila po dostopni ceni in majice, ki bi imele dovolj dolge rokave. Zato jih je začela ustvarjati sama. Zdaj sama sešije le vzorčne modele, preostalo ji šivajo v tovarni v Kranju. Letos si želi večje prihodke, povečanje ekipe in odprtje fizične trgovine.

Klepec Štalčeva je po izobrazbi sociologinja, preden pa se je odpravila v svet oblačil, je delala v digitalnem trženju. »Ob koncu srednje šole nisem vedela, kaj bi rada počela v življenju, zato sem se odločila za študij sociologije. Sociologija ponuja vpogled v delovanje družbe, daje širino in zdela se mi je dobra podlaga za življenje. Po študiju sem nekaj let delala v agenciji za digitalno trženje, nekega dne pa sem se odločila za samostojno poslovno pot.« Nekaj časa je še plavala v vodah digitalnega trženja, pred petimi leti pa je začela ustvarjati oblačila.

Začelo se je z žirafo in nojem

Preboj se je zgodil pred dvema letoma. Ustvarila je hlače, potiskane z žirafo, in jih čez vikend prodala okoli 60. »Takrat sem še vse šivala in tiskala sama ter se ves teden utapljala v delu, da 60 strank ne bi predolgo čakalo. Nato sem naredila še drugo različico hlač, potiskanih z nojem. Teh sem čez vikend prodala približno sto. In takrat me je začelo resno dušiti, saj še žiraf nisem končala. Namesto da bi šivala, sem se raje usedla za telefon in začela iskati proizvodnjo,« pojasnjuje sogovornica. Hlače z nojem in žirafo so še vedno med njenimi najbolj prodajanimi izdelki.

Ekipa se širi

Zdaj Klepec Štalčeva šiva le še vzorčne modele, proizvodnja oblačil pa poteka v tovarni v Kranju. Pri tiskanju oblačil ji pomaga podjetje Mumino. Sama ni imela veliko izkušenj s šivanjem. Opravila je le začetni tečaj šivanja, kjer se je naučila uporabe šivalnega stroja, preostalo se je naučila sama. »To je bila po eni strani slabost, saj sem porabila ogromno časa, da sem se naučila nekaj osnovnih zadev, po drugi pa prednost, saj nimam nikakršnih omejitev in se zlahka lotevam projektov zunaj ustaljenih modnih okvirjev,« pravi.

Od letos je z njo v Moji Moji še ena zaposlena, ki je prevzela pisarniški del in distribucijo. Kmalu bo dobila še eno sodelavko, ki bo prevzela komunikacijo s strankami in nekaj postprodukcijskega dela, ki ga za zdaj še opravlja Klepec Štalčeva.

Po prve odzive na Facebook

Vodilo pri njenih oblačilih je udobje, pravi sogovornica. Zanje uporablja bombažne in viskozne materiale z nekaj elastana. Izbor materialov pa širi tudi na mikrofibro, šifon in saten.

Pri cenah želi ohraniti dostopnost svojih izdelkov, njeni kupci pa imajo najraje pike in črte v detajlih, kombinirane z živalskimi ali abstraktnimi potiski. »Uspeh mojih stvaritev ponavadi preverim pri strankah na Facebooku, ki je sicer dobra pot za povezovanje s strankami. Hitro lahko vidim, ali sem z nekim kosom zadela ali zgrešila,« pravi Klepec Štalčeva, ki je del svojih prvih strank pridobila na sejmu Artish v Ljubljani, drugi del pa tam, kjer se počuti najbolj domače – na spletu.

Veliki načrti za prihodnjih pet let

Lani je Moja Moja ustvarila dobrih 86 tisoč prihodkov. »Zavedam se, da je to kapljica v morje potenciala, ki ga ima slovenski trg ženske mode, pa vendar sem bila kar zadovoljna, glede na to, da sem vse razen proizvodnje urejala sama. Naredila sem nekaj napak, ki so se hitro pokazale v izpadu prihodkov, vendar sem za letos oborožena z novimi izkušnjami,« o prejšnjem letu pravi Katja Klepec Štalec, ki za letos načrtuje povečanje prihodkov in ekipe ter fizično trgovino do konca leta.

V prihodnjih petih letih pa načrtuje več fizičnih trgovin v Sloveniji in močno spletno prodajo tudi po Evropi. Trenutno je osredotočena na slovenski trg, a pravi, da ko bo tu dosegla vse, kar se da, bo njen naslednji korak vstop na nemški trg. »Vsake toliko že zdaj kakšen kos odleti v tujino. A to je bolj izjema kot pravilo,« dodaja sogovornica.

Cilj: stabilno podjetje in zadovoljne stranke

Poleg končne prodaje si želi, da bi Moja Moja ustvarjala oblačila tudi za druge trgovine. »Morda se čudno sliši, a ne želim si skokovite rasti čez noč, saj se v tem poslu to lahko hitro obrne v katastrofo. Končni cilj je imeti stabilno podjetje z zadovoljno ekipo, zadovoljnimi strankami in ohranitev slovenske proizvodnje.«


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
X

Naročite brezplačni tedenski Finance Podjetnik

Prijavite se na brezplačne e-novice.
Vaš email naslov: *

Vaši podatki so na varnem. Časnik Finance se zavezuje, da bo vaše podatke skrbno hranil in uporabljal samo za pošiljanje biltena Finance Podjetnik ter jih ne bo posredoval tretjim osebam. Odjavna povezava se nahaja na dnu vsakega biltena.
S potrditvijo se strinjate s politiko zasebnosti Časnika Finance.
Podjetnik
MOJEFIN
Razno
Razno Ko pride čas … 2

Ljudje na smrtni postelji najbolj obžalujejo to, da v življenju niso imeli dovolj poguma za uresničitev svojih sanj.

OK & EN
Trajnostni razvoj
Trajnostni razvoj Ekološke obleke navdušile manekena Alena Kobilico

»Ker mi je mar za okolje, sem pripravila linijo moških oblačil iz ekoloških tkanin. Iskanje obraza za kolekcijo, ki poleg eko oblačil...

Posel 2030
Zgodbe
Zgodbe 6 obetavnih mladih podjetij za 2018

S pomočjo Iniciative Start:up Slovenija, Poslovnih angelov Slovenije, ABC pospeševalnika in Zavoda mladi podjetnik smo izbrali šest...

MANAGER
Manager
Manager Kakšna bo gradbena industrija čez pet ali deset let 1

 Amplituda in hitrost sprememb, ki jih prinaša val digitalizacije, bosta nepripravljene in neprilagodljive odplaknili v zgodovino kot v...

SUBV
Članki
Članki Imate inovativno idejo? Tako jo prijavite na razpis za evropski denar

Ni dovolj, da imate dobro idejo, vedeti morate tudi, kako boste projekt izpeljali

Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Kako si odrezati svoj kos trga pri naravni kozmetiki

Izdelke že prodaja na Hrvaškem, kmalu načrtuje še prodor v Italijo

Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Mali junaki pridno rastejo in se širijo

Na ameriškem trgu se bodo lanski zmagovalci Najpodjetniške ideje predstavili 10. aprila