Spremembe pri normirancih za telebane: razumljiva razlaga davčnih novosti, kaj se vam splača in kaj ne Spremembe pri normirancih za telebane: razumljiva razlaga davčnih novosti, kaj se vam splača in kaj ne Na kaj bodite pozorni pri računanju, ali se vam bo prihodnje leto še splačalo biti espejevec pavšalist, torej obdavčen po normiranih, in ne dejanskih odhodkih
Tu lahko ujamete denar za mala in srednja podjetja Tu lahko ujamete denar za mala in srednja podjetja Ob začetku 50. MOS, mednarodnega sejma obrti in podjetništva, smo preverili kje so in kje še bodo razpisi, spodbude, subvencije
Kako goljufajo pavšalisti in kako se težave loteva država Kako goljufajo pavšalisti in kako se težave loteva država Prek popoldanskih espejev se črpa denar tudi iz običajnih deoojev; pa je zato res treba kaznovati tudi poštene podjetnike?
Bi olajšavo za raziskave in razvoj? Sledite tem smernicam Bi olajšavo za raziskave in razvoj? Sledite tem smernicam Da se ne uštejete pri uveljavljanju davčnih olajšav za raziskave in razvoj

Najpodjetniška ideja: Sico z izdelki znamke Robust dosega 30-odstotno rast prodaje

23.04.2017  20:28
Kaj je v zadnjem letu ustvaril lanski zmagovalec izbora Najpodjetniška ideja
Najpodjetniška ideja: Sico z izdelki znamke Robust dosega 30-odstotno rast prodaje
Marjan Volpe in Simon Tominšek iz podjetja Sico ob prejemu lanske nagrade najpodjetniška ideja za cepilnik robust 600.

Podjetje Sico iz Arje vasi je s svojim cepilnikom robust 600 slavilo na lanskem, 13. izboru Najpodjetniška ideja. Kot pravi direktor podjetja Marjan Volpe, so v letošnjih prvih mesecih prodajo izdelkov znamke Robust glede na lani skoraj podvojili, s cepilnikom robust 600 pa nadaljujejo tržne aktivnosti.

»Cepilnik je bil in je še na testiranjih po vsej Evropi, pri čemer smo pridobili vrsto uporabnih in koristnih predlogov. Ker gre za novost, smo dobili od kupcev veliko uporabnih pripomb, ki smo jih proučili in za novo sezono 2018 pripravljamo zelo modificiran izdelek,« napoveduje Volpe. Robust 600 je inovativen cepilnik v tem, da cepljenje drv poteka dvosmerno in da stroj nima jalovih gibov. Zato nacepi dvakrat več drv kot klasični cepilnik, pri tem pa porabi podobno količino energije. Cepilnik je namenjen podjetjem in posameznikom, ki pripravljajo in prodajajo drva za kurjavo in ogrevanje. Primeren je tudi za redno proizvodnjo, saj je visokozmogljiv.

Večja prepoznavnost prinaša večjo prodajo

Kot so v podjetju Sico povedali ob lanski predstavitvi v rubriki Najpodjetniška ideja, so bili njihovi prodajni cilji za robust 600 v prejšnjem letu 20 prodanih cepilnikov. Teh ciljev za ta konkretni izdelek niso dosegli, načrtujejo pa, da ga bodo v prihodnjih letih. Se je pa povečala prodaja vseh izdelkov, ki jih prodajajo pod blagovno znamko Robust, in sicer za več kot 30 odstotkov. »Za ta del delno prištevamo zasluge tudi dvigu prepoznavnosti po prejemu nagrade za najpodjetniško idejo,« pravi Volpe. Kupci so predvsem uporabniki, ki se ukvarjajo s predelavo in trženjem lesa, tako fizične kot pravne osebe.

Letos pa jim za zdaj kaže odlično, ugotavlja sogovornik. »Prodajo izdelkov znamke Robust smo v prvih mesecih glede na prejšnje leto skoraj podvojili.«

»Širimo se precej konservativno«

Za robust 600 so v podjetju Sico že pred izborom Najpodjetniška ideja prejeli več nagrad. Denimo od Gospodarske zbornice Slovenija so prejeli srebrno priznanje za inovativnost, na kmetijskem sejmu Agra pa zlato medaljo za prototip.

Za Sico so sicer po besedah Volpeta še vedno najbolj zanimivi nemško govoreči trgi, pa tudi trgi nekdanje Jugoslavije niso zanemarljivi. »Se pa lepo razvijajo tudi preostali trgi, a smo pri širitvi previdni in se širimo precej konservativno,« še pripominja sogovornik. Na trge sicer prodirajo z različnimi pristopi, a brez zastopnikov ne gre. Čeprav Volpe priznava, da je najslajša direktna prodaja.

Pri drobilnikih večje možnosti za rast

V Sicu svoj razvoj nenehno krepijo, tudi na področju drobilnikov, razlaga Volpe. Maja bodo na Ligni v Hannovru, vodilnem sejmu za lesnopredelovalno industrijo, predstavili nov stroj iz serije drobilnikov. Tu iščejo predvsem kupce, ki se ukvarjajo z reciklažo surovin. »Prav tako razvijamo tudi stroje za cepljenje in zagotovo nismo rekli zadnje besede. Da bodo proizvodi inovativni, pa ni dvoma,« še napoveduje Volpe.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Podjetnik
Pozor- vlada menda ne bo usekala vseh normirancev, ampak samo popoldanske! 31

Neuradno: v vladno proceduro naj bi šle le spremembe, ki se dotikajo popoldanskih espejev. Kdaj bo znan končni predlog?

Podjetnik
Spremembe pri normirancih za telebane: razumljiva razlaga davčnih novosti, kaj se vam splača in kaj ne 9

Na kaj bodite pozorni pri računanju, ali se vam bo prihodnje leto še splačalo biti espejevec pavšalist, torej obdavčen po normiranih,...

Podjetnik
Normiranci, to so zadnji predlogi davčnih sprememb. Koliko boste plačali državi? 9

Obdavčeni boste po dohodninski lestvici, davčna osnova pa bo 30 (!), in ne več le 20 odstotkov prihodkov, boste pa lahko uveljavljali...

Podjetnik
Kako goljufajo pavšalisti in kako se težave loteva država 4

Prek popoldanskih espejev se črpa denar tudi iz običajnih deoojev; pa je zato res treba kaznovati tudi poštene podjetnike?

Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Podjetje, ki želi poenostaviti povezovanje talentov s producenti filmov in oglasov

Njihov največji projekt trenutno še teče, zanj pa so v dobrem dnevu našli 1.200 kandidatov

Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Aplikacija, ki želi prek obogatene resničnosti otroke spodbuditi h gibanju 4

Pri razvoju aplikacije so sodelovali s prestižno ameriško univerzo MIT

Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Blazinica, zaradi katere bo vaše sadje dlje časa sveže 45

Ideja za Permafruit se je fantom v ekipi porodila že v gimnaziji, ko so bili izbrani za naj dijaško podjetje leta 2015