23.04.2017  20:28
Kaj je v zadnjem letu ustvaril lanski zmagovalec izbora Najpodjetniška ideja
Najpodjetniška ideja: Sico z izdelki znamke Robust dosega 30-odstotno rast prodaje
Marjan Volpe in Simon Tominšek iz podjetja Sico ob prejemu lanske nagrade najpodjetniška ideja za cepilnik robust 600.

Podjetje Sico iz Arje vasi je s svojim cepilnikom robust 600 slavilo na lanskem, 13. izboru Najpodjetniška ideja. Kot pravi direktor podjetja Marjan Volpe, so v letošnjih prvih mesecih prodajo izdelkov znamke Robust glede na lani skoraj podvojili, s cepilnikom robust 600 pa nadaljujejo tržne aktivnosti.

»Cepilnik je bil in je še na testiranjih po vsej Evropi, pri čemer smo pridobili vrsto uporabnih in koristnih predlogov. Ker gre za novost, smo dobili od kupcev veliko uporabnih pripomb, ki smo jih proučili in za novo sezono 2018 pripravljamo zelo modificiran izdelek,« napoveduje Volpe. Robust 600 je inovativen cepilnik v tem, da cepljenje drv poteka dvosmerno in da stroj nima jalovih gibov. Zato nacepi dvakrat več drv kot klasični cepilnik, pri tem pa porabi podobno količino energije. Cepilnik je namenjen podjetjem in posameznikom, ki pripravljajo in prodajajo drva za kurjavo in ogrevanje. Primeren je tudi za redno proizvodnjo, saj je visokozmogljiv.

Večja prepoznavnost prinaša večjo prodajo

Kot so v podjetju Sico povedali ob lanski predstavitvi v rubriki Najpodjetniška ideja, so bili njihovi prodajni cilji za robust 600 v prejšnjem letu 20 prodanih cepilnikov. Teh ciljev za ta konkretni izdelek niso dosegli, načrtujejo pa, da ga bodo v prihodnjih letih. Se je pa povečala prodaja vseh izdelkov, ki jih prodajajo pod blagovno znamko Robust, in sicer za več kot 30 odstotkov. »Za ta del delno prištevamo zasluge tudi dvigu prepoznavnosti po prejemu nagrade za najpodjetniško idejo,« pravi Volpe. Kupci so predvsem uporabniki, ki se ukvarjajo s predelavo in trženjem lesa, tako fizične kot pravne osebe.

Letos pa jim za zdaj kaže odlično, ugotavlja sogovornik. »Prodajo izdelkov znamke Robust smo v prvih mesecih glede na prejšnje leto skoraj podvojili.«

»Širimo se precej konservativno«

Za robust 600 so v podjetju Sico že pred izborom Najpodjetniška ideja prejeli več nagrad. Denimo od Gospodarske zbornice Slovenija so prejeli srebrno priznanje za inovativnost, na kmetijskem sejmu Agra pa zlato medaljo za prototip.

Za Sico so sicer po besedah Volpeta še vedno najbolj zanimivi nemško govoreči trgi, pa tudi trgi nekdanje Jugoslavije niso zanemarljivi. »Se pa lepo razvijajo tudi preostali trgi, a smo pri širitvi previdni in se širimo precej konservativno,« še pripominja sogovornik. Na trge sicer prodirajo z različnimi pristopi, a brez zastopnikov ne gre. Čeprav Volpe priznava, da je najslajša direktna prodaja.

Pri drobilnikih večje možnosti za rast

V Sicu svoj razvoj nenehno krepijo, tudi na področju drobilnikov, razlaga Volpe. Maja bodo na Ligni v Hannovru, vodilnem sejmu za lesnopredelovalno industrijo, predstavili nov stroj iz serije drobilnikov. Tu iščejo predvsem kupce, ki se ukvarjajo z reciklažo surovin. »Prav tako razvijamo tudi stroje za cepljenje in zagotovo nismo rekli zadnje besede. Da bodo proizvodi inovativni, pa ni dvoma,« še napoveduje Volpe.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.