Personalizirane otroške knjige, ki se skrivajo pod blagovno znamko Mali junaki, so najpodjetniška ideja 2016/2017. Tokratni izbor je bil že 14., pri izbiri zmagovalca pa ste nam pomagali tudi bralci Financ.
Zgodbe v knjigah so nastale s pomočjo avtorjev Dese Muck, Ferija Lainščka, Žige X Gombača in drugih. Naročnik na zgodbo lahko vpliva tako, da v njej določi ime in videz glavnega junaka. Ko knjiga enkrat nastane, so možnosti personalizacije neomejene, pravijo v podjetju in dodajajo, da njihove knjige bere že več kot 30 tisoč otrok, tudi v tujini.
Zgodba se je začela leta 2013
Prvo knjigo, ki je otroke zabavno poučila o pomenu umivanja rok, sta pobudnika projekta Mic Melanšek in Rado Daradan izdala septembra 2013. Danes je izbor zgodb, ki jih lahko naročnik personalizira, seveda večji. Med njimi denimo najdete serijo zabavno-poučnih knjig Žige X Gombača z naslovi Papa duda, Kahlica je zakon in Lahko noč, bavbav.
Presenetil jih je nemški trg
Lanskega avgusta so se Mali junaki predstavili tudi na nemškem, avstrijskem in švicarskem trgu pod imenom Hurra Helden. Dva meseca za tem pa so z imenom Urrà Eroi vstopili še na italijanski trg. V prihodnje želijo utrditi svoj položaj v evropski literaturi.
Prodaja na nemškem trgu jih je presenetila in presegla vsa njihova pričakovanja, je ob naši decembrski predstavitvi podjetja povedal Mic Melanšek. Takrat je dodal še, da so realno pričakovali, da bodo v prvih nekaj mesecih prodali od 300 do 500 knjig na mesec. Po nekaj dneh pa se je pokazalo, da toliko knjig prodajo vsakih 24 ur.