SimplDOX, ki ga razvija kranjsko podjetje Genis, uporabniku omogoča, da celoten proces vodenja poslovanja z dobavitelji in kupci od prvih interakcij do obvladovanja nabavnih in prodajnih dokumentov ter podpisovanja pogodb izvedejo povsem digitalno. S tem so, kot pravijo v podjetju, naredili korak naprej od ponudnikov podobnih storitev, ki te navadno ponujajo le za brezpapirno poslovanje znotraj podjetja.
»SimplDOX združuje osnovne zmožnosti sistema CRM (vodenje partnerjev, stikov, interakcij in poslov), dokumentni sistem (zajem, delovni postopki in shranjevanje dokumentov), zmožnosti za skupinsko delo in sodelovanje znotraj podjetja in s poslovnimi partnerji, kot je deljenje dokumentov z internimi in zunanjimi uporabniki, notranje in zunanje diskusije,« pojasnjuje direktor Genisa Janko Štefančič in dodaja, da je ta programska oprema, ki je namenjena predvsem malim in srednjim podjetjem, na voljo od maja.
Podpisovanje pogodb v oblaku
Če v podjetju želite uporabljati to aplikacijo, je dovolj, da imate brskalnik in dostop do spleta. SimplDOX namreč deluje v oblaku, zato za njegovo delovanje ne potrebujete posebne programske opreme ali digitalnega podpisa, pojasnjuje sogovornik. Ob tem dodaja, da se overjanje uporabnika in podpisovanje dokumentov izvaja z uporabo storitev zaupanja iz oblaka.
Aplikacija tako uporabniku omogoča, da celoten proces vodenja poslovanja z dobavitelji in kupci od prvih interakcij do obvladovanja nabavnih in prodajnih dokumentov ter podpisovanja pogodb izvede povsem digitalno. Kot še pojasnjuje Štefančič, pri tem uporabljajo storitve zaupanja po Uredbi eIDAS, ki vzpostavlja nov evropski pravni okvir za varno in zaupanja vredno digitalno poslovanje.
Storitev zaupanja – kaj je to?
»Pri digitalnem poslovanju je velika težava overjanje uporabnika, torej to, kako zagotovo vemo, da je določeno aktivnost res izvedla tista oseba, za katero se izdaja. Takšno overjanje se doseže z uporabo storitev zaupanja, ki zagotavljajo, da je lahko določeno aktivnost izvedla samo določena oseba,« pravi Janko Štefančič. Deluje podobno, kot če dostopate do e-banke, so pa ti pristopi po navedbah sogovornika usklajeni z zgoraj omenjeno uredbo. Pojasnjuje še, da se bodo po 1. juliju pri zakonsko skladnem elektronskem poslovanju uporabljali samo še pristopi, ki jih opredeljuje ta uredba.
Ciljni uporabniki so mala in srednja podjetja
»Ciljali bomo predvsem na mala in srednja podjetja, ki se ukvarjajo s projektno prodajo in B2B-poslovanjem – od proizvodnje in storitev do prodaje na debelo. Z vidika nabave pa je SimplDOX primeren za podjetja vseh dejavnosti,« pojasnjuje Štefančič in dodaja, da je sistem primeren tudi za delovne skupine v velikih podjetjih.
Do zaslužka z naročninami
Osnovna različica aplikacije ponuja CRM in dokumentni sistem ter je brezplačna. Funkcijsko bogatejše različice pa so plačljive in mesečno stanejo od dva do štiri evre plus DDV.
Najprej želijo vzpostaviti uporabnike po Sloveniji, pravijo. »Gre za storitev v oblaku, ki jo je mogoče enostavno jezikovno dopolnjevati, zato glede lokacije nismo omejeni,« dodaja Štefančič.
Prednost je poenostavitev
Kot pojasnjuje direktor Genisa, so na trgu že storitve, ki ponujajo posamezne dele, ki jih pokriva SimplDOX, a je ta bolj poenostavljen in zaokrožen. Ob tem sogovornik dodaja, da je njihova glavna prednost pred konkurenco to, da ponujajo podporo zunanjemu in notranjemu poslovanju ter možnost digitalnega podpisovanja dokumentov in so povsem usklajeni z zakonodajo EU. »Gre za rešitev, ki podpira pravo digitalizacijo poslovanja, medtem ko konkurenčne rešitve ponujajo le aplikativno podporo prodajni dejavnosti – ključni dokumenti pa so še vedno papirni oziroma jih tiskajo,« pravi Štefančič.
Razvoj financirali z lastnimi sredstvi
Pri razvoju SimplDOX je redno sodelovalo pet razvijalcev, v projektnem timu pa so sodelovali tudi sodelavci s področja trženja in prodaje, stranke ter svetovalci s področja digitalnega poslovanja, pojasnjuje Štefančič in dodaja, da je skupaj z vmesnimi prekinitvami trajal leto in pol. Financirali pa so ga v celoti z lastnimi sredstvi.