Podjetnik

Najpodjetniška ideja: Programska oprema, ki poenostavlja brezpapirno poslovanje s poslovnimi partnerji

Osnovna različica je brezplačna, funkcijsko bogatejše pa so plačljive
04.06.2017 17:52
Čas branja: 2 min
Najpodjetniška ideja: Programska oprema, ki poenostavlja brezpapirno poslovanje s poslovnimi partnerji
Ekipa, ki je razvila SimplDOX

SimplDOX, ki ga razvija kranjsko podjetje Genis, uporabniku omogoča, da celoten proces vodenja poslovanja z dobavitelji in kupci od prvih interakcij do obvladovanja nabavnih in prodajnih dokumentov ter podpisovanja pogodb izvedejo povsem digitalno. S tem so, kot pravijo v podjetju, naredili korak naprej od ponudnikov podobnih storitev, ki te navadno ponujajo le za brezpapirno poslovanje znotraj podjetja.

»SimplDOX združuje osnovne zmožnosti sistema CRM (vodenje partnerjev, stikov, interakcij in poslov), dokumentni sistem (zajem, delovni postopki in shranjevanje dokumentov), zmožnosti za skupinsko delo in sodelovanje znotraj podjetja in s poslovnimi partnerji, kot je deljenje dokumentov z internimi in zunanjimi uporabniki, notranje in zunanje diskusije,« pojasnjuje direktor Genisa Janko Štefančič in dodaja, da je ta programska oprema, ki je namenjena predvsem malim in srednjim podjetjem, na voljo od maja.

Podpisovanje pogodb v oblaku

Če v podjetju želite uporabljati to aplikacijo, je dovolj, da imate brskalnik in dostop do spleta. SimplDOX namreč deluje v oblaku, zato za njegovo delovanje ne potrebujete posebne programske opreme ali digitalnega podpisa, pojasnjuje sogovornik. Ob tem dodaja, da se overjanje uporabnika in podpisovanje dokumentov izvaja z uporabo storitev zaupanja iz oblaka.

Aplikacija tako uporabniku omogoča, da celoten proces vodenja poslovanja z dobavitelji in kupci od prvih interakcij do obvladovanja nabavnih in prodajnih dokumentov ter podpisovanja pogodb izvede povsem digitalno. Kot še pojasnjuje Štefančič, pri tem uporabljajo storitve zaupanja po Uredbi eIDAS, ki vzpostavlja nov evropski pravni okvir za varno in zaupanja vredno digitalno poslovanje.

Storitev zaupanja – kaj je to?

»Pri digitalnem poslovanju je velika težava overjanje uporabnika, torej to, kako zagotovo vemo, da je določeno aktivnost res izvedla tista oseba, za katero se izdaja. Takšno overjanje se doseže z uporabo storitev zaupanja, ki zagotavljajo, da je lahko določeno aktivnost izvedla samo določena oseba,« pravi Janko Štefančič. Deluje podobno, kot če dostopate do e-banke, so pa ti pristopi po navedbah sogovornika usklajeni z zgoraj omenjeno uredbo. Pojasnjuje še, da se bodo po 1. juliju pri zakonsko skladnem elektronskem poslovanju uporabljali samo še pristopi, ki jih opredeljuje ta uredba.

Ciljni uporabniki so mala in srednja podjetja

»Ciljali bomo predvsem na mala in srednja podjetja, ki se ukvarjajo s projektno prodajo in B2B-poslovanjem – od proizvodnje in storitev do prodaje na debelo. Z vidika nabave pa je SimplDOX primeren za podjetja vseh dejavnosti,« pojasnjuje Štefančič in dodaja, da je sistem primeren tudi za delovne skupine v velikih podjetjih.

Do zaslužka z naročninami

Osnovna različica aplikacije ponuja CRM in dokumentni sistem ter je brezplačna. Funkcijsko bogatejše različice pa so plačljive in mesečno stanejo od dva do štiri evre plus DDV.

Najprej želijo vzpostaviti uporabnike po Sloveniji, pravijo. »Gre za storitev v oblaku, ki jo je mogoče enostavno jezikovno dopolnjevati, zato glede lokacije nismo omejeni,« dodaja Štefančič.

Prednost je poenostavitev

Kot pojasnjuje direktor Genisa, so na trgu že storitve, ki ponujajo posamezne dele, ki jih pokriva SimplDOX, a je ta bolj poenostavljen in zaokrožen. Ob tem sogovornik dodaja, da je njihova glavna prednost pred konkurenco to, da ponujajo podporo zunanjemu in notranjemu poslovanju ter možnost digitalnega podpisovanja dokumentov in so povsem usklajeni z zakonodajo EU. »Gre za rešitev, ki podpira pravo digitalizacijo poslovanja, medtem ko konkurenčne rešitve ponujajo le aplikativno podporo prodajni dejavnosti – ključni dokumenti pa so še vedno papirni oziroma jih tiskajo,« pravi Štefančič.

Razvoj financirali z lastnimi sredstvi

Pri razvoju SimplDOX je redno sodelovalo pet razvijalcev, v projektnem timu pa so sodelovali tudi sodelavci s področja trženja in prodaje, stranke ter svetovalci s področja digitalnega poslovanja, pojasnjuje Štefančič in dodaja, da je skupaj z vmesnimi prekinitvami trajal leto in pol. Financirali pa so ga v celoti z lastnimi sredstvi.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
IKT
Direktorji za digitalno se prijemajo – v prihodnje bodo imeli polne roke dela
IKT
IKTMiran Varga Direktorji za digitalno se prijemajo – v prihodnje bodo imeli polne roke dela

Med najuspešnejšimi 2.500 podjetji na svetu ima že vsako peto direktorja za digitalno (CDO), še precej pogostejši so v regiji EMEA, kjer ima svojega CDO kar 38 odstotkov podjetij. V slovenskih podjetjih jih je le za vzorec.

FINANCE
IKT
ERP iz oblaka lahko polovico cenejši od lokalno nameščenega
IKT
IKTMiran Varga ERP iz oblaka lahko polovico cenejši od lokalno nameščenega

Oblačni sistem ERP je lahko za podjetje s sto zaposlenimi v štirih letih polovico cenejši od lokalno nameščenega, ugotavlja analitsko podjetje Hurwitz & Associates. Kot pravijo ponudniki, je ERP iz oblaka zadnji dve leti čedalje bolj zanimiv tudi za slovenska podjetja.

FINANCE
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj?
PRO
Finance
KIBERNETSKA VARNOST
Finance PRO Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)

Hekerski napadi lahko za več dni povsem ustavijo poslovanje podjetij – več o tem si preberite v posebni izdaji Kibernetska varnost.

FINANCE
IKT
Brez obvladovanja identitet ne bo dobrega biznisa
IKT
IKTJakob Žorž Brez obvladovanja identitet ne bo dobrega biznisa

Pomanjkljivosti pri dodeljevanju pravic pomenijo, da uporabnik nečesa ne more narediti, pomanjkljivosti pri odvzemanju pravic pa, da ima uporabnik dostop do podatkov in zmožnosti, do katerih ni upravičen. Oboje lahko negativno vpliva na uspešnost poslovanja podjetij.

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.