Končno: slovenska podjetja bodo lahko od septembra prodajala na Amazonu Europe! Končno: slovenska podjetja bodo lahko od septembra prodajala na Amazonu Europe! Finance premikamo: po dobrega pol leta opozoril, da je naša zakonodaja prestroga, je država slovenskim podjetjem omogočila vstop v digitalno dobo!
Mala in srednja podjetja naprodaj: kaj pravijo potencialni kupci in kaj svetujejo svetovalci Mala in srednja podjetja naprodaj: kaj pravijo potencialni kupci in kaj svetujejo svetovalci V nastajanju sta sklada, ki bosta kupovala manjša slovenska podjetja. Kakšne tarče si bosta izbirala?
Slovenski startupi cvetijo kot še nikoli Slovenski startupi cvetijo kot še nikoli Startup scena je živahna, kateri startupi bodo pisali uspešne zgodbe
Ste nevešči Instagrama? Tako lahko sfrizirate poslovni profil Ste nevešči Instagrama? Tako lahko sfrizirate poslovni profil Vaše malo podjetje je na Instagramu, (novih) sledilcev, ki bi jim lahko predstavili vaše izdelke ali storitve, pa od nikoder. Kako izboljšati profil na Instagramu in kdaj uporabiti Instagram za podjetja?

Najpodjetniška ideja: Programska oprema, ki poenostavlja brezpapirno poslovanje s poslovnimi partnerji

Čas branja: 2 min
04.06.2017  17:52
Osnovna različica je brezplačna, funkcijsko bogatejše pa so plačljive
Najpodjetniška ideja: Programska oprema, ki poenostavlja brezpapirno poslovanje s poslovnimi partnerji
Ekipa, ki je razvila SimplDOX

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

SimplDOX, ki ga razvija kranjsko podjetje Genis, uporabniku omogoča, da celoten proces vodenja poslovanja z dobavitelji in kupci od prvih interakcij do obvladovanja nabavnih in prodajnih dokumentov ter podpisovanja pogodb izvedejo povsem digitalno. S tem so, kot pravijo v podjetju, naredili korak naprej od ponudnikov podobnih storitev, ki te navadno ponujajo le za brezpapirno poslovanje znotraj podjetja.

»SimplDOX združuje osnovne zmožnosti sistema CRM (vodenje partnerjev, stikov, interakcij in poslov), dokumentni sistem (zajem, delovni postopki in shranjevanje dokumentov), zmožnosti za skupinsko delo in sodelovanje znotraj podjetja in s poslovnimi partnerji, kot je deljenje dokumentov z internimi in zunanjimi uporabniki, notranje in zunanje diskusije,« pojasnjuje direktor Genisa Janko Štefančič in dodaja, da je ta programska oprema, ki je namenjena predvsem malim in srednjim podjetjem, na voljo od maja.

Podpisovanje pogodb v oblaku

Če v podjetju želite uporabljati to aplikacijo, je dovolj, da imate brskalnik in dostop do spleta. SimplDOX namreč deluje v oblaku, zato za njegovo delovanje ne potrebujete posebne programske opreme ali digitalnega podpisa, pojasnjuje sogovornik. Ob tem dodaja, da se overjanje uporabnika in podpisovanje dokumentov izvaja z uporabo storitev zaupanja iz oblaka.

Aplikacija tako uporabniku omogoča, da celoten proces vodenja poslovanja z dobavitelji in kupci od prvih interakcij do obvladovanja nabavnih in prodajnih dokumentov ter podpisovanja pogodb izvede povsem digitalno. Kot še pojasnjuje Štefančič, pri tem uporabljajo storitve zaupanja po Uredbi eIDAS, ki vzpostavlja nov evropski pravni okvir za varno in zaupanja vredno digitalno poslovanje.

Storitev zaupanja – kaj je to?

»Pri digitalnem poslovanju je velika težava overjanje uporabnika, torej to, kako zagotovo vemo, da je določeno aktivnost res izvedla tista oseba, za katero se izdaja. Takšno overjanje se doseže z uporabo storitev zaupanja, ki zagotavljajo, da je lahko določeno aktivnost izvedla samo določena oseba,« pravi Janko Štefančič. Deluje podobno, kot če dostopate do e-banke, so pa ti pristopi po navedbah sogovornika usklajeni z zgoraj omenjeno uredbo. Pojasnjuje še, da se bodo po 1. juliju pri zakonsko skladnem elektronskem poslovanju uporabljali samo še pristopi, ki jih opredeljuje ta uredba.

Ciljni uporabniki so mala in srednja podjetja

»Ciljali bomo predvsem na mala in srednja podjetja, ki se ukvarjajo s projektno prodajo in B2B-poslovanjem – od proizvodnje in storitev do prodaje na debelo. Z vidika nabave pa je SimplDOX primeren za podjetja vseh dejavnosti,« pojasnjuje Štefančič in dodaja, da je sistem primeren tudi za delovne skupine v velikih podjetjih.

Do zaslužka z naročninami

Osnovna različica aplikacije ponuja CRM in dokumentni sistem ter je brezplačna. Funkcijsko bogatejše različice pa so plačljive in mesečno stanejo od dva do štiri evre plus DDV.

Najprej želijo vzpostaviti uporabnike po Sloveniji, pravijo. »Gre za storitev v oblaku, ki jo je mogoče enostavno jezikovno dopolnjevati, zato glede lokacije nismo omejeni,« dodaja Štefančič.

Prednost je poenostavitev

Kot pojasnjuje direktor Genisa, so na trgu že storitve, ki ponujajo posamezne dele, ki jih pokriva SimplDOX, a je ta bolj poenostavljen in zaokrožen. Ob tem sogovornik dodaja, da je njihova glavna prednost pred konkurenco to, da ponujajo podporo zunanjemu in notranjemu poslovanju ter možnost digitalnega podpisovanja dokumentov in so povsem usklajeni z zakonodajo EU. »Gre za rešitev, ki podpira pravo digitalizacijo poslovanja, medtem ko konkurenčne rešitve ponujajo le aplikativno podporo prodajni dejavnosti – ključni dokumenti pa so še vedno papirni oziroma jih tiskajo,« pravi Štefančič.

Razvoj financirali z lastnimi sredstvi

Pri razvoju SimplDOX je redno sodelovalo pet razvijalcev, v projektnem timu pa so sodelovali tudi sodelavci s področja trženja in prodaje, stranke ter svetovalci s področja digitalnega poslovanja, pojasnjuje Štefančič in dodaja, da je skupaj z vmesnimi prekinitvami trajal leto in pol. Financirali pa so ga v celoti z lastnimi sredstvi.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Podjetnik
Inšpektorji spet v akciji. Kaj bodo ciljali tokrat? 3

Pogledali smo, kje bo največ nadzorov in kaj bodo pod drobnogled vzele različne inšpekcije

Podjetnik
Slovenski startupi cvetijo kot še nikoli 1

Startup scena je živahna, kateri startupi bodo pisali uspešne zgodbe

Podjetnik
Mala in srednja podjetja naprodaj: kaj pravijo potencialni kupci in kaj svetujejo svetovalci

V nastajanju sta sklada, ki bosta kupovala manjša slovenska podjetja. Kakšne tarče si bosta izbirala?

Podjetnik
Kako so Mali junaki premagali slovenske ICO-je 2

ICO-norija je bila anomalija v poslovni zgodovini, ko se je dalo milijone evrov zbrati, ne da bi se podjetje odreklo čemurkoli. Sistem se...

Podjetnik
Končno: slovenska podjetja bodo lahko od septembra prodajala na Amazonu Europe! 2

Finance premikamo: po dobrega pol leta opozoril, da je naša zakonodaja prestroga, je država slovenskim podjetjem omogočila vstop v...

Podjetnik
Če lovite zadnje trenutke, je tu vse, kar morate vedeti o davčnih obračunih

Na kaj so pozorni nadzorniki in inšpektorji, do česa ste upravičeni, če Furs zamuja z vračili davka ...

Podjetnik
Kako bi država pomagala startupom

Pogledali smo, katerim ukrepom se namerava gospodarsko ministrstvo posvetiti v prihodnje.