»Sleepy bottle je naprava, ki je nekoliko večja od otroške stekleničke in s katero v manj kot desetih sekundah pripravimo sveže, toplo adaptirano mleko,« pravi Rok Colarič, prvi človek ekipe, ki stoji za omenjeno stekleničko. Z njo ciljajo na starše otrok, ki jim želijo poenostaviti pripravo nočnih obrokov za dojenčke.
Izdelek je sestavljen iz otroške stekleničke, na katero je privijačen zalogovnik za adaptirano mleko, in grelnika, ki segreva in vzdržuje temperaturo vode v otroški steklenički pri 37 stopinjah Celzija. Polni se prek USB-priključka. »Starši lahko stekleničko priklopijo na prenosno baterijo in odidejo na sprehod brez skrbi, kje in kako pripraviti adaptirano mleko. Sleepy bottle lahko napajamo tudi prek avtomobilskih in letalskih polnilnikov, lahko pa uporabimo telefonski polnilnik in jo vklopimo kar v stensko vtičnico,« pojasnjuje Colarič.
Izdelek v delu že več kot dve leti
V ekipi Sleepy Bottle so trije člani. Poleg Colariča še Nace Novak in Lenart Grkman. »V ekipo bi lahko šteli tudi konstrukterja in industrijskega oblikovalca, ki sta sicer zunanja sodelavca, kot kaže, pa bo ekipo treba hitro razširiti predvsem na področju prodaje in trženja,« napoveduje Colarič. Aktivno si prizadevajo tudi za to, da se jim pridruži strateški partner vlagatelj s področja proizvodnje plastike.
S projektom se ukvarjajo že dve leti in pol, od tega so leto dni posvetili raziskavam trga. »Nihče od ekipe še nima svojih otrok, tako da smo idejo za izdelek dobili po pogovorih s prijatelji z otroki, ki so poudarili težavo z nočnim hranjenjem,« pojasnjuje sogovornik.
Vložena že patentna vloga
Izdelek je razvit v celoti, na njem trenutno delajo le manjše popravke, pravi sogovornik. Predvidoma bo naprodaj do konca leta. Natančne cene še niso določili, bo pa najverjetneje med 50 in 60 evri.
So pa za izdelek vložili tudi nacionalno patentno vlogo, ki jo bodo po potrebi nadgradili v mednarodno patentno vlogo in pozneje v patent, pravi Colarič.
Cilj: linija izdelkov za dojenčke
Za letos so si kot glavni cilj določili, da javnosti predstavijo svoj izdelek in ga spravijo v prodajo. V prihodnjih nekaj letih ciljajo na internacionalizacijo, dolgoročni cilj pa je, da bi razširili linijo izdelkov za dojenčke. Tako po besedah sogovornika načrtujejo še dva projekta: prvi je nadgradnja zdajšnjega, pri drugem pa gre za enako funkcionalnost kot pri zdajšnjem, vendar nekoliko drugače.
Sicer pa se ekipa Sleepy Bottle te dni predstavlja na Demo Dayju v okviru ABC pospeševalnika. »Tam se bomo predstavili številnim vlagateljem in kdo ve, morda se bodo sklenila nova poslovna zavezništva,« pravi Colarič.
»Slovenija je primeren trg za testiranje«
Ekipa Sleepy Bottle se je pred nedavnim vrnila iz Silicijeve doline, kjer so navezali stik z veliko strateškimi partnerji, ki imajo dostop do največjih ameriških trgovcev, pravi Colarič in napoveduje, da se lahko zgodi, da bodo razmeroma hitro tudi na ameriškem trgu. »Slovenija je zelo primeren trg za testiranje izdelka, kar pa ne pomeni, da bomo le tu. Predvidena je razmeroma hitra širitev na okoliške trge vključno z nemškim,« dodaja sogovornik.
V iskanju semenskega kapitala
Razvoj stekleničke so financirali iz lastnih sredstev, jim pa je že uspelo dobiti predsemensko naložbo, s katero testirajo trg. »Trenutno smo v fazi iskanja semenskega kapitala, ki bo namenjen zagonu proizvodnje ter izvajanju prodajnih in trženjskih aktivnosti,« še pravi Colarič.