Podjetnik

Štalec: Najpomembnejše je učenje iz podatkov (podkast)

Avtor
01.07.2017 06:00
Čas branja: 1 min

Dodatna vsebina ni prikazana, ker niste dovolili prejema piškotkov z zunanjih strežnikov. Spremeni...

»Publika se vse bolj seli na mobilne telefone, 10 odstotkov populacije celo za dostop do spleta uporablja izključno mobilne telefone. Posledično tam moraš biti,« je na predavanju na letošnjem dogodku ob izboru Najpodjetniška ideja dejal direktor Red Orbita Andraž Štalec.

Govoril je o današnjih navadah kupcev, pomenu pametnega spletnega marketinga in targetiranja kupcev. Spletna orodja omogočajo dobro poznavanje kupcev in njihovih navad. Vendar uspešna prodaja zahteva testiranje nakupnih kanalov, merjenje uspeha nakupnih strategij in, kar je najpomembneje, učenje iz podatkov, da ne ponavljamo napak, ki nastanejo zaradi naših osebnih predpostavk.

Red Orbit, danes mednarodno nagrajena marketinška agencija za digitalni performance, je bil pred osmimi leti zmagovalec izbora Najpodjetniška ideja. Kako razmišljajo in delajo danes, lahko slišite v posnetku predavanja, ki ga objavljamo v podkastu.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Tjaša Zajc

Tjaša Zajc je samostojna publicistka s področja razvoja tehnologij v zdravstvu. Trenutno je v podjetju Better del ekipe elektronskega sistema za zdravila OPENeP. Je tudi avtorica podkasta Faces of Digital Health. 
FINANCE
Podjetnik
(podkast) Kako sta rasla Chipolo in D-Labs
FINANCE
Članki
(video) Zakaj in kako poslušati podkaste