Če organizirate dogodek, vam v podjetju MeetPoint obljubljajo, da vam to lahko poenostavijo. Jeseni bodo namreč globalnemu trgu predstavili platformo, prek katere boste lahko urejali prijave na dogodek, plačilo kotizacij, postavitev spletnih strani …
Zgodba MeetPoint se je začela leta 2014, ko je takratni Simobil (zdaj A1) organiziral dogodek z nekdanjim teniškim igralcem Borisom Beckerjem. Zanje so izdelali rešitev po meri, namenjeno digitalnemu prijavljanju gostov. Ti so se na dogodku registrirali s črtno kodo, ki so jo prejeli prek e-pošte. Kot pripovedujeta Matjaž Možina in Boštjan Namurš iz MeetPointa, sta si to takrat zamišljala kot enkratni dogodek, brez načrtov, da bi to razvijali naprej. »Ko se je pokazalo zanimanje trga, pa smo tudi mi začeli razmišljati, kako bi stvar lahko še razvijali,« dodajata.
Ko se je začela zgodba z MeetPoint, torej pred tremi leti, sta bila Možina in Namurš vsak v svojem podjetju in sta sodelovala pri različnih projektih. Leta 2015 pa sta ustanovila podjetje, ki se mu je kot vlagatelj pridružilo še podjetje CVS. »Izboljšala se je funkcionalnost storitve, razvoj, povečali smo število zaposlenih … Širili smo se nekako tako, da smo organizirali en dogodek in z njim dobili še dva naročnika. Sodelovali smo pri Bled Strategic Forum, Mercedes Benz Fashion Week Ljubljana, navzoči smo bili v Dubaju na konferenci Telematics in v Sofiji na globalnem srečanju CEED,« pojasnjujeta sogovornika.
Od vabil do statistike
MeetPoint je na trgu že zdaj. Slovenija je, po besedah sogovornikov, nekakšen testni trg za to storitev. Jeseni pa bodo na trg prišli z globalno različico MeetPointa, kjer bo uporabnik vse upravljal sam. Če boste organizirali dogodek, si boste na spletu izbrali obliko naročnine in naročili storitev MeetPoint in potem boste to platformo za menedžment dogodkov upravljali sami. Uporabili boste lahko tiste njene funkcionalnosti, ki jih boste potrebovali. Platforma vključuje funkcionalnosti, kot so denimo mobilna registracija na dogodku, spletni nakup oziroma plačilo kotizacije za dogodek, baza udeležencev, postavitev spletnih strani in aplikacije za dogodek, statistiko dogodka …
Organizator dogodkov si bo tako od jeseni le »snel« spletno storitev in uporabil tiste funkcionalnosti, ki jih bo potreboval, MeetPoint kot podjetje pa tako z organizatorjem dogodkov neposredno ne bo sodeloval. Saj, kot pojasnjuje Možina, želijo s platformo ponujati podporo organizatorjem dogodkov, in ne dejansko organizirati dogodkov.
Pomembna je velikost
Strategija pa deluje po načelu vzemi, kar potrebuješ. Kaj to pomeni? Torej, uporabnik si ne naloži le nekaterih funkcionalnosti platforme, ampak vse. Uporabi pa le tisto, kar potrebuje, pojasnjujeta sogovornika.
Pri ceni, ki jo bo organizator plačal, pa je pomembna le velikost dogodka, torej, koliko udeležencev bo na samem dogodku. Kot pravi Možina, če nameravate organizirati dogodek z manj kot 50 udeleženci, boste lahko naročili brezplačni paket. Najdražji paket pa vas bo stal 300 evrov na mesec, namenjen je dogodkom do dva tisoč ljudi.
Če platforme po uporabi na dogodku ne boste več potrebovali, boste naročnino na MeetPoint po njem lahko odpovedali. Nekako podobno, kot odpoveste naročnino na Netflix, ko/če se ga naveličate.
Bi spodbudili mreženje na dogodku?
MeetPoint vam to omogoča, pojasnjujeta sogovornika. Platforma omogoča tudi to, da se udeleženci med seboj povežejo in se že vnaprej dogovorijo za sestanek. »Prek platforme omogočamo, da se ljudje mrežijo, dogovarjajo za sestanke … Denimo, da ste se prijavili za dogodek in si želite spoznati več ljudi z nekega področja, denimo financ. Že vnaprej, ko se prijavite na dogodek, si lahko na platformi uredite svoj profil … Potem pa poiščete ljudi s področja, ki vas zanima, in se tako že pred samim dogodkom dogovorite za sestanek,« pojasnjuje Matjaž Možina in dodaja, da je z vidika varstva podatkov vse urejeno.
Cilj: v dveh letih do 1.500 mesečnih naročnikov
V podjetju jih je trenutno sedem. Hkrati sodelujejo tudi z zunanjimi sodelavci, platformo pa so razvili sami v podjetju. Trenutno je zanje najvišja naložba v razvoj aplikacije – torej, da bo vsak organizator dogodka lahko prek MeetPoint ustvaril lastno mobilno aplikacijo. »Realno gledano, bomo letos imeli med okoli 150 in 200 tisoč evrov prihodkov,« še o načrtih pravi Možina.
S platformo MeetPoint ciljajo predvsem na globalni trg. »Ciljamo na to, da bi leta 2018 prihodke povečali za 20, 30 odstotkov, predvsem zaradi širitve v tujino,« napovedujeta sogovornika. Načrtujeta, da bi pridobili čim več mesečnih naročnikov na MeetPoint. V dveh letih bi radi imeli okoli 1.500 mesečnih naročnikov.