Fastcast je mlado podjetje, ki prek spletne platforme povezuje talente, ki želijo nastopati v oglasih ali filmih in se povezati s producenti teh oglasov ali filmov. Kot pravi David Halb, ustanovitelj Fastcasta, podjetje deluje kot zbirnik vseh del na enem mestu, za iskalce talentov pa kot zbirnik kandidatov.
»Naša prednost je v tem, da imamo tehnologijo, ki pospešuje proces za vse vpletene. Na eni strani poenostavlja in pospešuje pot do poslovnih priložnosti, na drugi pa iskalcem močno olajša izbor in pregledovanje kandidatov. Namesto orodij v oblaku lahko uporabljajo naše orodje in se tako izognejo vsem zamudnim klasičnim postopkom. Naša konkurenčna prednost je 'vse na enem mestu' in v oblaku,« pojasnjuje Halb.
Prek Fastcasta tudi do hiše
Prek Fastcasta je delo, to je seveda bolj kratkoročno, dobilo že skoraj 3.500 ljudi. Vseh uporabnikov na strani je okoli 25 tisoč – iz Slovenije, Hrvaške, Italije in Nemčije.
Sprva, le za test, so omogočili tudi iskanje hiš ali stanovanj za snemanje oglasov in serij. Odziv je bil dober, tako tistih, ki želijo nepremičnino oddati, kot tudi tistih, ki upravljajo snemalne lokacije.
Največji projekt za Coca-Colo
Njihov največji projekt trenutno še teče. To je globalna kampanja za Coca-Colo, kjer so po Halbovih besedah v manj kot 30 urah zbrali okoli 1.200 prijav iz Slovenije in Hrvaške.
Trenutno na Hrvaškem gradijo partnerstva s produkcijskimi hišami, ki so sodelovale pri nastajanju serije Igra prestolov. »Napoveduje se nam tudi sodelovanje z eno največjih svetovnih produkcijskih hiš iz Argentine, prizadevamo pa si še pokriti nemško govoreče trge,« dodaja sogovornik.
Čez pet let kot globalna platforma
V Fastcastu so zdaj štirje, celotna ekipa, vključno z razvojnim kadrom in projektnimi vodji, ki jih najemajo projektno, pa šteje že blizu deset članov.
Med njihovimi kratkoročnimi načrti je vpeljava nove različice platforme, veliko časa pa posvečajo tudi pripravi strategij za vstop na nove trge. Čez pet let se vidijo kot moderna globalna platforma za upravljanje talentov in lokacij v filmski industriji.
Naložba za širitev na svetovne trge
V Fastcastu služijo s provizijami in tudi spletnimi naročninami. Podjetje so na začetku s 75 tisoč evri podprli nekateri zasebni vlagatelji, vstopili so tudi v ljubljanski pospeševalnik ABC, pred nedavnim pa so od podjetniškega sklada prejeli investicijo SK75 (75 tisoč evrov). »To je že tretja investicija, ki smo jo dobili. Namenili jo bomo vstopanju na nove trge in deloma tudi dodelavi in izboljšanju produkta,« še pravi sogovornik.