Vprašanje življenja in smrti: kaj se zgodi z zaposlenimi v s. p, če umre njegov lastnik Vprašanje življenja in smrti: kaj se zgodi z zaposlenimi v s. p, če umre njegov lastnik 9 vprašanj in odgovorov: kaj se zgodi z zaposlenimi, odplačevanjem posojil, kakšne so nevarnosti za dediče, če umre ustanovitelj s. p.
MSRP 16: za kaj gre in kaj prinaša vašemu podjetju MSRP 16: za kaj gre in kaj prinaša vašemu podjetju Kaj morate vedeti o novem računovodskem standardu in na kaj paziti, ko boste medletno primerjali bilance
Kako vas lahko hitra rast podjetja prehiti in kaj se lahko naučite od Avstralca, ki ga je to skoraj pokopalo Kako vas lahko hitra rast podjetja prehiti in kaj se lahko naučite od Avstralca, ki ga je to skoraj pokopalo Don McKenzie je ustvaril enega najhitreje rastočih avstralskih podjetij, a ga tudi spravil na rob bankrota. Česa se iz njegovih napak lahko naučite vi?

Najpodjetniška ideja: Robust nadaljuje razvoj inovativnih izdelkov

Čas branja: 3 min
01.10.2017  19:00
S split buddyjem je mogoče cepiti drva ter tudi stiskati pločevinke, z njim pa v Robustu ciljajo na fizične osebe
Najpodjetniška ideja: Robust nadaljuje razvoj inovativnih izdelkov
Marko Perak, vodja prodaje v Robustu, za letos napoveduje 50-odstotno rast.
Foto: Petra Subic

V lanskem, 13. izboru Najpodjetniška ideja je slavil cepilnik robust 600. Pri Robustu, podjetju iz Arje vasi, ta cepilnik še razvijajo in prilagajajo, hkrati pa dodajajo nove inovativne izdelke. Denimo pripomoček, s katerim lahko cepite drva ali pa stiskate pločevinke.

Gre za izdelek z imenom split buddy. Tega je Robust na trg poslal pred približno mesecem dni, gre pa za večnamenski in učinkovit pripomoček za izdelavo trsk, stiskanje pločevink in plastenk različnih dimenzij ter odpirač steklenic. Kot pravi Marko Perak, vodja prodaje v Robustu, je split buddy namenjen zelo širokemu krogu kupcev. »Ciljamo na fizične osebe, take, ki imajo kamin in cepijo drva, take, ki ločujejo odpadke …«

Ciljajo na globalno prodajo

S split buddyjem se v Robustu ne omejujejo le na slovenski trg, ampak so si zadali globalne cilje. Predvsem ciljajo na Nemčijo, Skandinavijo, ZDA, Kanado in tudi na druge države, našteva Perak. Izdelek je že na voljo globalno, in sicer prek njihove spletne strani, kupce nagovarjajo predvsem prek spletnih oglasov, imajo pa tudi za ta izdelek kampanjo z Dejanom Zavcem.

Kaj pomeni, da je izdelek »živ«?

Načeloma je za zdaj split buddy namenjen za izdelovanje trsk, rezanje vej, stiskanje pločevink in plastenk, a Perak split buddyja opisuje kot »živ« izdelek. To pomeni, da ga bodo, tudi ob pomoči predlogov strank, še nadgrajevali, razvijali, oplemenitili. »Zato nameravamo pripraviti kampanjo na Facebooku, kjer bomo stranke vprašali, za kaj vse bi se ta izdelek še lahko uporabilo,« napoveduje Perak.

En drobilnik z dvema tehnologijama

Ostajajo pa v Robustu zvesti tudi razvoju drobilnikov. Novejši med njimi je pravzaprav kombinacija dveh različnih strojev (gre za drobilnik P130+SD90). »Gre za bolj sofisticiran in namenski produkt. Rešuje težave predvsem podjetjem, ki imajo čezmerne količine odpadnih palet in bi jih radi učinkovito oplemenitili s produktom z višjo dodano vrednostjo,« izdelek opisuje Perak. Ob tem dodaja, da sta v stroju združeni dve tehnologiji delovanja: zgornji dvorotorski sistem in spodnji enorotorski, kar uporabniku stroja omogoča doseganje visokih zmogljivosti repromateriala.

Z izdelkom ciljajo tudi na podjetja zunaj gozdarske panoge, predvsem na tista podjetja, ki predelujejo stiropor ali plastiko, saj kot pravi Perak, drobilnik lahko drobi tudi večje kose stiropora in ne le palet.

Zmagovalni robust 600 še nadgrajujejo

Robust 600, inovativen cepilnik, ki nacepi dvakrat več drv kot klasični cepilnik, pri tem pa porabi podobno količino energije, je bil zmagovalen izdelek na 13. izboru Najpodjetniška ideja. Robust 600 je inovativen v tem, da cepljenje drv poteka dvosmerno in da stroj nima jalovih gibov. Cepilnik je namenjen podjetjem in posameznikom, ki pripravljajo in prodajajo drva za kurjavo in ogrevanje. Primeren je tudi za redno proizvodnjo, saj ima veliko zmogljivost.

Kot napoveduje Perak, bo ta cepilnik kmalu doživel nekaj posodobitev. »S trenutno prodajo izdelka smo zadovoljni, a ga posodabljamo tako, da bomo z njim dobili širši krog kupcev. Ciljamo na to, da bi bil primeren tudi za večje uporabnike, še vedno pa s področja lesarstva in gozdarstva.«

Letos načrtujejo 50-odstotno rast

V Robustu so lani poslovali z nekaj več kot 840 tisoč evri prihodkov, ustvarili so nekaj čez 180 tisoč evrov dobička. Perak napoveduje, da bodo letos znova zrasli. Kot pravi, načrtujejo, da bodo v primerjavi z lani zrasli za 50 odstotkov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Podjetnik
Vprašanje življenja in smrti: kaj se zgodi z zaposlenimi v s. p, če umre njegov lastnik 4

9 vprašanj in odgovorov: kaj se zgodi z zaposlenimi, odplačevanjem posojil, kakšne so nevarnosti za dediče, če umre ustanovitelj s. p.