Podjetnik

Najpodjetniška ideja: Robust nadaljuje razvoj inovativnih izdelkov

S split buddyjem je mogoče cepiti drva ter tudi stiskati pločevinke, z njim pa v Robustu ciljajo na fizične osebe
01.10.2017 19:00
Čas branja: 3 min
Najpodjetniška ideja: Robust nadaljuje razvoj inovativnih izdelkov
Marko Perak, vodja prodaje v Robustu, za letos napoveduje 50-odstotno rast. Foto: Petra Subic

V lanskem, 13. izboru Najpodjetniška ideja je slavil cepilnik robust 600. Pri Robustu, podjetju iz Arje vasi, ta cepilnik še razvijajo in prilagajajo, hkrati pa dodajajo nove inovativne izdelke. Denimo pripomoček, s katerim lahko cepite drva ali pa stiskate pločevinke.

Gre za izdelek z imenom split buddy. Tega je Robust na trg poslal pred približno mesecem dni, gre pa za večnamenski in učinkovit pripomoček za izdelavo trsk, stiskanje pločevink in plastenk različnih dimenzij ter odpirač steklenic. Kot pravi Marko Perak, vodja prodaje v Robustu, je split buddy namenjen zelo širokemu krogu kupcev. »Ciljamo na fizične osebe, take, ki imajo kamin in cepijo drva, take, ki ločujejo odpadke …«

Ciljajo na globalno prodajo

S split buddyjem se v Robustu ne omejujejo le na slovenski trg, ampak so si zadali globalne cilje. Predvsem ciljajo na Nemčijo, Skandinavijo, ZDA, Kanado in tudi na druge države, našteva Perak. Izdelek je že na voljo globalno, in sicer prek njihove spletne strani, kupce nagovarjajo predvsem prek spletnih oglasov, imajo pa tudi za ta izdelek kampanjo z Dejanom Zavcem.

Kaj pomeni, da je izdelek »živ«?

Načeloma je za zdaj split buddy namenjen za izdelovanje trsk, rezanje vej, stiskanje pločevink in plastenk, a Perak split buddyja opisuje kot »živ« izdelek. To pomeni, da ga bodo, tudi ob pomoči predlogov strank, še nadgrajevali, razvijali, oplemenitili. »Zato nameravamo pripraviti kampanjo na Facebooku, kjer bomo stranke vprašali, za kaj vse bi se ta izdelek še lahko uporabilo,« napoveduje Perak.

En drobilnik z dvema tehnologijama

Ostajajo pa v Robustu zvesti tudi razvoju drobilnikov. Novejši med njimi je pravzaprav kombinacija dveh različnih strojev (gre za drobilnik P130+SD90). »Gre za bolj sofisticiran in namenski produkt. Rešuje težave predvsem podjetjem, ki imajo čezmerne količine odpadnih palet in bi jih radi učinkovito oplemenitili s produktom z višjo dodano vrednostjo,« izdelek opisuje Perak. Ob tem dodaja, da sta v stroju združeni dve tehnologiji delovanja: zgornji dvorotorski sistem in spodnji enorotorski, kar uporabniku stroja omogoča doseganje visokih zmogljivosti repromateriala.

Z izdelkom ciljajo tudi na podjetja zunaj gozdarske panoge, predvsem na tista podjetja, ki predelujejo stiropor ali plastiko, saj kot pravi Perak, drobilnik lahko drobi tudi večje kose stiropora in ne le palet.

Zmagovalni robust 600 še nadgrajujejo

Robust 600, inovativen cepilnik, ki nacepi dvakrat več drv kot klasični cepilnik, pri tem pa porabi podobno količino energije, je bil zmagovalen izdelek na 13. izboru Najpodjetniška ideja. Robust 600 je inovativen v tem, da cepljenje drv poteka dvosmerno in da stroj nima jalovih gibov. Cepilnik je namenjen podjetjem in posameznikom, ki pripravljajo in prodajajo drva za kurjavo in ogrevanje. Primeren je tudi za redno proizvodnjo, saj ima veliko zmogljivost.

Kot napoveduje Perak, bo ta cepilnik kmalu doživel nekaj posodobitev. »S trenutno prodajo izdelka smo zadovoljni, a ga posodabljamo tako, da bomo z njim dobili širši krog kupcev. Ciljamo na to, da bi bil primeren tudi za večje uporabnike, še vedno pa s področja lesarstva in gozdarstva.«

Letos načrtujejo 50-odstotno rast

V Robustu so lani poslovali z nekaj več kot 840 tisoč evri prihodkov, ustvarili so nekaj čez 180 tisoč evrov dobička. Perak napoveduje, da bodo letos znova zrasli. Kot pravi, načrtujejo, da bodo v primerjavi z lani zrasli za 50 odstotkov.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
FINANCE
Nepremičnine
Nepremičnine Kakšen mora biti kakovosten servis kosilnice

Vključevati mora vse potrebne preglede in popravila kosilnice oziroma vrtnega traktorja ali riderja – opravite ga pri strokovnjaku.

FINANCE
Ni dovolj, da le zasveti žarnica v glavi
Finance
Špela Mikuš Ni dovolj, da le zasveti žarnica v glavi

Marsikdo sliši za uspešno podjetje, uspešno idejo in si reče: »Tega bi se tudi jaz spomnil.« Pa se ni. Spomnil se je nekdo drug in s tem zaslužil.

FINANCE
Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Podjetje, ki želi poenostaviti povezovanje talentov s producenti filmov in oglasov
Podjetnik
PodjetnikŠpela Mikuš Najpodjetniška ideja: Podjetje, ki želi poenostaviti povezovanje talentov s producenti filmov in oglasov

Njihov največji projekt trenutno še teče, zanj pa so v dobrem dnevu našli 1.200 kandidatov

FINANCE
Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Blazinica, zaradi katere bo vaše sadje dlje časa sveže
Podjetnik
PodjetnikŠpela Mikuš Najpodjetniška ideja: Blazinica, zaradi katere bo vaše sadje dlje časa sveže 39

Ideja za Permafruit se je fantom v ekipi porodila že v gimnaziji, ko so bili izbrani za naj dijaško podjetje leta 2015

FINANCE
Živilci
Podjetja, ne zamudite prijave na nov razpis Odlično živilsko podjetje
PRO
Naj živilci
Naj živilciFinance prPRO Podjetja, ne zamudite prijave na nov razpis Odlično živilsko podjetje (PRO)

V sklopu projekta Naj živilsko podjetje je že odprt razpis, na katerega se lahko prijavijo mala, srednja in velika podjetja

FINANCE
Manager
Bomo poslej vsi Evropejci jedli enako milko in pili enako coca-colo?
Manager
ManagerAndreja Lončar Bomo poslej vsi Evropejci jedli enako milko in pili enako coca-colo? 15

Po letih opozoril vzhodnoevropskih držav, v zadnjem času tudi Slovenije, da so enaki izdelki istih proizvajalcev v njihovih trgovinah slabše kakovosti kot v zahodnoevropskih, so se v Bruslju zdaj odločili za ukrepanje. To je že sprožilo prve spremembe pri živilskih multinacionalkah.

FINANCE
Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Mali junaki rastejo in sanjajo Ameriko
Podjetnik
PodjetnikŠpela Mikuš Najpodjetniška ideja: Mali junaki rastejo in sanjajo Ameriko

Kako gre letošnjim zmagovalcem Najpodjetniške ideje

FINANCE
Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Trboveljski Chipolo prodal že več kot 50 tisoč pametnih kartic chipolo card
Podjetnik
PodjetnikŠpela Mikuš Najpodjetniška ideja: Trboveljski Chipolo prodal že več kot 50 tisoč pametnih kartic chipolo card 1

Letos načrtujejo, da bodo prihodki presegli štiri milijone evrov

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.