Hosekra, podjetje iz Slovenske Bistrice, je razvilo inovativne mobilne hišice nove generacije Big Berry. Z njimi in konceptom so se uvrstili med finaliste minulega izbora Najpodjetniška ideja, prihodnje leto pa bo Big Berry s svojimi inovacijami tudi del Slovenske hiše na zimskih olimpijskih igrah v Pjongčangu v Južni Koreji.
Pri oblikovanju hiše, za kar bodo poskrbeli arhitekti Gregorc/Vrhovec, se je utrnila zamisel o kozolcu s tradicionalnimi azijskimi elementi, papirnatimi lampijončki. Hiša bo razdeljena na več prostorov: glavno površino za druženje – restavracijo, dva avditorija za formalne in neformalne dogodke, avlo in odprte prostore za razstave ali predstavitve sponzorjev.
Leto 2017 – leto učenja
Kot pravijo pri Big Berryju, je bilo tudi leto 2017 leto učenja. Hišice se namreč tržijo v luksuznem resortu Big Berry ob Kolpi in še na štirih drugih destinacijah.
Lani so tu gostili predvsem novinarje, blogarje, male podjetnike z vsega sveta. Take skupine te veliko naučijo, pravijo, saj dobiš impulze in primerjave od povsod, so pa vseeno nekoliko drugačni od »klasičnih« turistov, zato so se letos še tudi učili o turizmu in svojih gostih, ki šele prihajajo.
Največ gostov iz držav Beneluksa
V Hosekri, ustanovljeni pred 26 leti, so prve mobilne hišice izdelali pred osmimi leti. Vsa leta so ves dobiček vlagali v inovativne tehnologije in procese. Ko smo Hosekro in hišice Big Berry lani predstavili v Najpodjetniški ideji, so za letos napovedali okoli 200 prodanih hiš. Zdaj pravijo, da so svoja pričakovanja glede prodaje izpolnili. V prihodnjem letu načrtujejo tudi nove destinacije z več hišicami, kot jih imajo zdaj v kampu ob Kolpi.
Največ turistov so v letošnji sezoni imeli iz Belgije, Nizozemske in Luksemburga. V prihodnjem letu bodo svoje trge še razširili, kateri so ti, pa za zdaj še ne razkrivajo. Zdaj, po koncu sezone, se, kot pravijo, osredotočajo predvsem na notranjo organizacijo.