(DAVKI V 2019) Podjetja in podjetniki, kaj se spreminja pri davkih po novem letu (DAVKI V 2019) Podjetja in podjetniki, kaj se spreminja pri davkih po novem letu Višji bodo prispevki, drugače boste oddajali obračune, spremembe so pri DDV in nepremičninskih dajatvah; na kaj bodo pozorni davčni inšpektorji
Poslavlja se Silvester. Kako boste po novem oddajali davčne obračune? Poslavlja se Silvester. Kako boste po novem oddajali davčne obračune? Če morate v svoje prejšnje davčne obračune, denimo za leto 2017, dodati kakšen popravek, boste še vedno morali uporabiti program Silvester Fineus oziroma Pelias
Podjetniki, v letu 2019 boste plačevali višje prispevke. Na kaj pazite, ko si znižujete davčno osnovo? Podjetniki, v letu 2019 boste plačevali višje prispevke. Na kaj pazite, ko si znižujete davčno osnovo? Zaradi rasti plač bodo nekoliko višji tudi minimalni prispevki; Furs je pozoren na povezane normirance in sumljivo visoke odhodke

Najpodjetniška ideja: Pošiljanje faksa prek mobilnega telefona

Čas branja: 3 min
26.11.2017  19:00
Kolikor strani boste poslali, toliko boste plačali
Najpodjetniška ideja: Pošiljanje faksa prek mobilnega telefona
Foto: Shutterstock

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Tomaž Ziherl dodaj
Abraxas dodaj

Vloga faksa je danes manjša kot pred leti, a v nekaterih dejavnostih, okoljih, je faks še vedno pomemben. Tudi zato, ker ima v številnih državah poslan faks drugačen pravni pomen kot denimo elektronska pošta. »Potrdilo o uspešno poslanem faksu namreč marsikje velja kot dokaz, da je prejemnik poslani dokument prejel,« pojasnjuje Tomaž Ziherl, direktor podjetja Abraxas, ki je razvilo storitev WiseFax. Ta omogoča pošiljanje faksov prek interneta kamorkoli po svetu, brez naročnine.

WiseFax deluje kot storitev na spletu, torej jo lahko uporabite na pametnem telefonu, tablici, računalniku, prek nje pa lahko uporabnik pošilja tako papirnate dokumente kot tudi dokumente, ki so že preneseni v Word, Excel …

Kako pravzaprav deluje WiseFax?

Če imate dokument na listu papirja, ga morate seveda najprej skenirati, denimo, s telefonom. »WiseFax bo nato te dokumente ustrezno obdelal. S fotografij bo odstranil morebitno neželeno ozadje (denimo mizo, kamor smo položili dokument, ko smo ga fotografirali), dokument izostril, po potrebi poudaril kontrast, odstranil morebitne sence in podobno. Pri elektronskih datotekah pa bo poskrbel za ustrezno pretvorbo formatov v sliko, ki bo primerna za faksiranje,« delovanje WiseFaxa opisuje sogovornik.

Uporabnik nato dokument dobi v predogled, določi, kaj vse bi rad poslal naprej, vpiše številko faksa prejemnika, plača storitev in pošlje. »Ob uspešnem prenosu uporabnik na koncu prejme potrdilo, ki vsebuje točen čas prenosa in celotno poslano vsebino. Fakse je s to storitvijo možno poslati prejemnikom na vse celine,« še pravi Ziherl.

Kolikor pošljete, toliko plačate

WiseFax je na voljo brez naročnine in ne zahteva nobenih prijav. Kot rečeno, pa vas bo stalo samo faksiranje strani. Kot pravi Ziherl, je cena poslane strani na večino območij en evro oziroma en dolar v ZDA. »Dejstvo je, da so s storitvijo povezani določeni stroški in mi želimo privabiti takšne uporabnike, ki to razumejo. Glede na povprečno dolžino faksa strošek vseeno ne bo previsok. Nekje na ravni jutranje kave, običajno.«

Prednost v kakovosti in količini

Če morda mislite, da je takšna storitev zastarela, vas bo najverjetneje presenetilo, da konkurenca na tem področju niti ni tako maloštevilna. Kot pravi sogovornik, je takih storitev veliko predvsem v ZDA, pa tudi pri nas se najdejo.

A Ziherl vseeno našteva nekaj prednosti, ki jih imajo pred konkurenco. Kot pravi, je njihova konkurenčna prednost v kakovosti samodejne optimizacije fotografiranih dokumentov za pošiljanje po faksu in v številnih formatih datotek, ki jih ponujajo. »Se pa seveda lahko že jutri kdo pojavi, vendar imamo tudi mi še kakšnega skritega aduta v rokavu,« napoveduje sogovornik iz podjetja Abraxas, kjer se sicer ukvarjajo z razvojem poslovne programske opreme, ki jo razvijajo po meri naročnikov.

Ciljajo tudi na večje uporabnike

Gre za nišno storitev, kjer je za uspeh potreben velik trg oziroma veliko uporabnikov, pravi sogovornik. Kratkoročno tako s storitvijo WiseFax njeni ustvarjalci ciljajo predvsem na ameriški in slovenski trg. Na zadnjega zato, ker ga najbolje poznajo, na ameriškega pa zato, ker se faks tam še vedno dokaj pogosto uporablja. Trenutno ameriški uporabniki pomenijo 90 odstotkov njihovih kupcev. Naslednji cilji so Južna Amerika in preostali evropski trgi, a kot dodaja Ziherl, jih do takrat čakajo še prevodi in prilagoditve.

Kot pravi sogovornik, s svojo storitvijo ciljajo predvsem na tiste uporabnike, ki morajo tu in tam poslati faks, faks naprave pa doma ali v podjetju nimajo več. »Za takšne primere večina preostalih e-faks storitev ni najprimernejša, saj so večinoma na voljo le ob plačilu mesečne ali celo daljše naročnine,« pravi sogovornik in dodaja, da je taka ponudba bolj primerna za večje uporabnike, sami pa se bolj ali manj osredotočajo na manjše uporabnike, ki redkeje pošiljajo fakse.

Sicer pa ne želijo povsem izločiti velikih uporabnikov. Zato so pripravili tudi možnost zakupa večjega števila »faks žetonov«. Pri teh bo, kot pravi sogovornik, cena pošiljanja posamezne strani nižja.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Podjetnik
Najpodjetniška ideja: rokovnik, ki združuje analogni in digitalni svet 5

Za rokovnik so novembra na platformi za množično financiranje Kickstarter zbrali slabih 30 tisoč dolarjev

Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Optika, kjer očala en teden testirate, preden jih kupite 12

Cilj ekipe Della Spina je, da v prvega pol leta doseže 200 kupcev na mesec

Podjetnik
(nova raziskava GEM) V Sloveniji lani manj zgodnje podjetniške aktivnosti

Lani se je zgodnja podjetniška aktivnost v Sloveniji zmanjšala, se je pa izboljšal odnos do podjetništva v družbi, kažejo prvi...