Vprašanje življenja in smrti: kaj se zgodi z zaposlenimi v s. p, če umre njegov lastnik Vprašanje življenja in smrti: kaj se zgodi z zaposlenimi v s. p, če umre njegov lastnik 9 vprašanj in odgovorov: kaj se zgodi z zaposlenimi, odplačevanjem posojil, kakšne so nevarnosti za dediče, če umre ustanovitelj s. p.
MSRP 16: za kaj gre in kaj prinaša vašemu podjetju MSRP 16: za kaj gre in kaj prinaša vašemu podjetju Kaj morate vedeti o novem računovodskem standardu in na kaj paziti, ko boste medletno primerjali bilance
Kako vas lahko hitra rast podjetja prehiti in kaj se lahko naučite od Avstralca, ki ga je to skoraj pokopalo Kako vas lahko hitra rast podjetja prehiti in kaj se lahko naučite od Avstralca, ki ga je to skoraj pokopalo Don McKenzie je ustvaril enega najhitreje rastočih avstralskih podjetij, a ga tudi spravil na rob bankrota. Česa se iz njegovih napak lahko naučite vi?

Najpodjetniška ideja: Pošiljanje faksa prek mobilnega telefona

Čas branja: 3 min
26.11.2017  19:00
Kolikor strani boste poslali, toliko boste plačali
Najpodjetniška ideja: Pošiljanje faksa prek mobilnega telefona
Foto: Shutterstock

Vloga faksa je danes manjša kot pred leti, a v nekaterih dejavnostih, okoljih, je faks še vedno pomemben. Tudi zato, ker ima v številnih državah poslan faks drugačen pravni pomen kot denimo elektronska pošta. »Potrdilo o uspešno poslanem faksu namreč marsikje velja kot dokaz, da je prejemnik poslani dokument prejel,« pojasnjuje Tomaž Ziherl, direktor podjetja Abraxas, ki je razvilo storitev WiseFax. Ta omogoča pošiljanje faksov prek interneta kamorkoli po svetu, brez naročnine.

WiseFax deluje kot storitev na spletu, torej jo lahko uporabite na pametnem telefonu, tablici, računalniku, prek nje pa lahko uporabnik pošilja tako papirnate dokumente kot tudi dokumente, ki so že preneseni v Word, Excel …

Kako pravzaprav deluje WiseFax?

Če imate dokument na listu papirja, ga morate seveda najprej skenirati, denimo, s telefonom. »WiseFax bo nato te dokumente ustrezno obdelal. S fotografij bo odstranil morebitno neželeno ozadje (denimo mizo, kamor smo položili dokument, ko smo ga fotografirali), dokument izostril, po potrebi poudaril kontrast, odstranil morebitne sence in podobno. Pri elektronskih datotekah pa bo poskrbel za ustrezno pretvorbo formatov v sliko, ki bo primerna za faksiranje,« delovanje WiseFaxa opisuje sogovornik.

Uporabnik nato dokument dobi v predogled, določi, kaj vse bi rad poslal naprej, vpiše številko faksa prejemnika, plača storitev in pošlje. »Ob uspešnem prenosu uporabnik na koncu prejme potrdilo, ki vsebuje točen čas prenosa in celotno poslano vsebino. Fakse je s to storitvijo možno poslati prejemnikom na vse celine,« še pravi Ziherl.

Kolikor pošljete, toliko plačate

WiseFax je na voljo brez naročnine in ne zahteva nobenih prijav. Kot rečeno, pa vas bo stalo samo faksiranje strani. Kot pravi Ziherl, je cena poslane strani na večino območij en evro oziroma en dolar v ZDA. »Dejstvo je, da so s storitvijo povezani določeni stroški in mi želimo privabiti takšne uporabnike, ki to razumejo. Glede na povprečno dolžino faksa strošek vseeno ne bo previsok. Nekje na ravni jutranje kave, običajno.«

Prednost v kakovosti in količini

Če morda mislite, da je takšna storitev zastarela, vas bo najverjetneje presenetilo, da konkurenca na tem področju niti ni tako maloštevilna. Kot pravi sogovornik, je takih storitev veliko predvsem v ZDA, pa tudi pri nas se najdejo.

A Ziherl vseeno našteva nekaj prednosti, ki jih imajo pred konkurenco. Kot pravi, je njihova konkurenčna prednost v kakovosti samodejne optimizacije fotografiranih dokumentov za pošiljanje po faksu in v številnih formatih datotek, ki jih ponujajo. »Se pa seveda lahko že jutri kdo pojavi, vendar imamo tudi mi še kakšnega skritega aduta v rokavu,« napoveduje sogovornik iz podjetja Abraxas, kjer se sicer ukvarjajo z razvojem poslovne programske opreme, ki jo razvijajo po meri naročnikov.

Ciljajo tudi na večje uporabnike

Gre za nišno storitev, kjer je za uspeh potreben velik trg oziroma veliko uporabnikov, pravi sogovornik. Kratkoročno tako s storitvijo WiseFax njeni ustvarjalci ciljajo predvsem na ameriški in slovenski trg. Na zadnjega zato, ker ga najbolje poznajo, na ameriškega pa zato, ker se faks tam še vedno dokaj pogosto uporablja. Trenutno ameriški uporabniki pomenijo 90 odstotkov njihovih kupcev. Naslednji cilji so Južna Amerika in preostali evropski trgi, a kot dodaja Ziherl, jih do takrat čakajo še prevodi in prilagoditve.

Kot pravi sogovornik, s svojo storitvijo ciljajo predvsem na tiste uporabnike, ki morajo tu in tam poslati faks, faks naprave pa doma ali v podjetju nimajo več. »Za takšne primere večina preostalih e-faks storitev ni najprimernejša, saj so večinoma na voljo le ob plačilu mesečne ali celo daljše naročnine,« pravi sogovornik in dodaja, da je taka ponudba bolj primerna za večje uporabnike, sami pa se bolj ali manj osredotočajo na manjše uporabnike, ki redkeje pošiljajo fakse.

Sicer pa ne želijo povsem izločiti velikih uporabnikov. Zato so pripravili tudi možnost zakupa večjega števila »faks žetonov«. Pri teh bo, kot pravi sogovornik, cena pošiljanja posamezne strani nižja.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Podjetnik
Vprašanje življenja in smrti: kaj se zgodi z zaposlenimi v s. p, če umre njegov lastnik 4

9 vprašanj in odgovorov: kaj se zgodi z zaposlenimi, odplačevanjem posojil, kakšne so nevarnosti za dediče, če umre ustanovitelj s. p.