Ste se že znašli na konferenci, kjer ste morali potrditi svoj prihod in ste zato čakali v vrsti? Slovensko podjetje ID.Conference ponuja rešitev za to, in sicer v obliki inovativnega stojala RFID UHF. Ta s pomočjo identifikacijske kartice, ki jo dobijo udeleženci konference, spremlja, kdo je prišel v predavalnico, koliko časa je bil tam in kdaj je šel iz predavalnice (…) brez ustavljanja in stanja v vrsti. Če pa nekdo nima dovoljenja, da se denimo konference ali predavanja udeleži, bo na stojalu zasvetila rdeča luč.
Stojalo RFID UHF, ki rešuje vprašanje nadziranja prehoda udeležencev, je uporabno predvsem na zakonsko reguliranih konferencah, pravi Jure Triller iz podjetja ID.Conference. Torej tistih, kjer morajo biti prijavljeni udeleženci tudi navzoči na predavanjih in kjer denimo porabljena ura na takšni konferenci pomeni kreditno točko, za različne poklice pa je treba zbrati določeno število točk. »Z našo rešitvijo udeležba na konferencah postaja transparentnejša,« še pravi sogovornik. Ob tem dodaja, da je stojalo predrago za konference z manj udeleženci. Za te v podjetju ponujajo aplikacijo denimo za mobilni telefon ali ročni terminal za skeniranje identifikacijskih kartic, tako s črtno kodo, QR ali oznako RFID.
Cilj je ponuditi celostno rešitev za organizacijo konferenc
Sicer pa ID.Conference ne želi zagotavljati le rešitve za sledenje in spremljanje udeležencev. "Organizatorjem in lastnikom konferenc želimo ponuditi celovito rešitev za upravljanje konferenc in dogodkov. To obsega platformo, v kateri lahko v sedmih korakih pripravijo spletno stran dogodka z vsebino, prijavno formo za udeležence, določijo tip dogodka, plačljivost ... S tem želimo organizacijo dogodkov približati podjetjem, da se opogumijo pripraviti tudi manjši dogodek, ne da bi za to najeli profesionalnega organizatorja," pravi Triller.
Koliko boste plačali za rešitev, je odvisno tudi od tega, kaj vse boste od podjetja najeli, cenovni razpon je po Trillerjevih besedah med dvema in desetimi evri na udeleženca.
Prihaja tudi nekakšna tržnica za organizacijo konferenc
V prihodnje bodo v okviru platforme ponudili nekakšno tržnico, pravi sogovornik. »Denimo, da bi želeli organizirati dogodek v Portorožu. Prek platforme boste lahko videli, kdo tam ponuja dvorane, catering, katere cvetličarne so na voljo … Preprosto bodo lahko izbrali, v kolikšnem radiju želijo dobiti ponudbe, ter jih bodo prejeli od različnih podizvajalcev, brez posrednikov. Skratka vse na enem mestu.«
Pogovori s strateškimi partnerji že tečejo
Slovenija za njihovo rešitev ni glavni trg, na katerega ciljajo, pojasnjuje sogovornik in dodaja, da gledajo globalno. Tako so že stekli pogovori z morebitnimi strateškimi partnerji za ameriški in evropski trg. Na tujih trgih bi, tako Triller, namreč nastopali s partnerji in ne bi odpirali podružnic v drugih državah.
Nove investicije za zaposlitve in trženje
So pa v ID.Conference ravno te dni podpisali pogodbo s podjetniškim skladom za investicijo SK75 (75 tisoč evrov). Denar bodo porabili za razvoj, predvsem pa za trženje in zaposlitev novih sodelavcev. V ID.Conference sta namreč trenutno zaposlena dva, pomagajo jima nekateri zaposleni iz podjetja Identiks in zunanji sodelavci (pri razvoju stojala UHD jim je denimo na pomoč priskočil tudi Boštjan Batagelj z ljubljanske fakultete za elektrotehniko).