Končno: slovenska podjetja bodo lahko od septembra prodajala na Amazonu Europe! Končno: slovenska podjetja bodo lahko od septembra prodajala na Amazonu Europe! Finance premikamo: po dobrega pol leta opozoril, da je naša zakonodaja prestroga, je država slovenskim podjetjem omogočila vstop v digitalno dobo!
Mala in srednja podjetja naprodaj: kaj pravijo potencialni kupci in kaj svetujejo svetovalci Mala in srednja podjetja naprodaj: kaj pravijo potencialni kupci in kaj svetujejo svetovalci V nastajanju sta sklada, ki bosta kupovala manjša slovenska podjetja. Kakšne tarče si bosta izbirala?
Slovenski startupi cvetijo kot še nikoli Slovenski startupi cvetijo kot še nikoli Startup scena je živahna, kateri startupi bodo pisali uspešne zgodbe
Ste nevešči Instagrama? Tako lahko sfrizirate poslovni profil Ste nevešči Instagrama? Tako lahko sfrizirate poslovni profil Vaše malo podjetje je na Instagramu, (novih) sledilcev, ki bi jim lahko predstavili vaše izdelke ali storitve, pa od nikoder. Kako izboljšati profil na Instagramu in kdaj uporabiti Instagram za podjetja?

Najpodjetniška ideja: ID.Conference s svojo rešitvijo za organizatorje konferenc cilja na globalni trg

Čas branja: 2 min
10.12.2017  15:38
Novo investicijo bodo porabili za trženje, zaposlitve in tudi za razvoj
Najpodjetniška ideja: ID.Conference s svojo rešitvijo za organizatorje konferenc cilja na globalni trg
Foto: Shutterstock

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Ste se že znašli na konferenci, kjer ste morali potrditi svoj prihod in ste zato čakali v vrsti? Slovensko podjetje ID.Conference ponuja rešitev za to, in sicer v obliki inovativnega stojala RFID UHF. Ta s pomočjo identifikacijske kartice, ki jo dobijo udeleženci konference, spremlja, kdo je prišel v predavalnico, koliko časa je bil tam in kdaj je šel iz predavalnice (…) brez ustavljanja in stanja v vrsti. Če pa nekdo nima dovoljenja, da se denimo konference ali predavanja udeleži, bo na stojalu zasvetila rdeča luč.

Stojalo RFID UHF, ki rešuje vprašanje nadziranja prehoda udeležencev, je uporabno predvsem na zakonsko reguliranih konferencah, pravi Jure Triller iz podjetja ID.Conference. Torej tistih, kjer morajo biti prijavljeni udeleženci tudi navzoči na predavanjih in kjer denimo porabljena ura na takšni konferenci pomeni kreditno točko, za različne poklice pa je treba zbrati določeno število točk. »Z našo rešitvijo udeležba na konferencah postaja transparentnejša,« še pravi sogovornik. Ob tem dodaja, da je stojalo predrago za konference z manj udeleženci. Za te v podjetju ponujajo aplikacijo denimo za mobilni telefon ali ročni terminal za skeniranje identifikacijskih kartic, tako s črtno kodo, QR ali oznako RFID.

Cilj je ponuditi celostno rešitev za organizacijo konferenc

Sicer pa ID.Conference ne želi zagotavljati le rešitve za sledenje in spremljanje udeležencev. "Organizatorjem in lastnikom konferenc želimo ponuditi celovito rešitev za upravljanje konferenc in dogodkov. To obsega platformo, v kateri lahko v sedmih korakih pripravijo spletno stran dogodka z vsebino, prijavno formo za udeležence, določijo tip dogodka, plačljivost ... S tem želimo organizacijo dogodkov približati podjetjem, da se opogumijo pripraviti tudi manjši dogodek, ne da bi za to najeli profesionalnega organizatorja," pravi Triller.

Koliko boste plačali za rešitev, je odvisno tudi od tega, kaj vse boste od podjetja najeli, cenovni razpon je po Trillerjevih besedah med dvema in desetimi evri na udeleženca.

Prihaja tudi nekakšna tržnica za organizacijo konferenc

V prihodnje bodo v okviru platforme ponudili nekakšno tržnico, pravi sogovornik. »Denimo, da bi želeli organizirati dogodek v Portorožu. Prek platforme boste lahko videli, kdo tam ponuja dvorane, catering, katere cvetličarne so na voljo … Preprosto bodo lahko izbrali, v kolikšnem radiju želijo dobiti ponudbe, ter jih bodo prejeli od različnih podizvajalcev, brez posrednikov. Skratka vse na enem mestu.«

Pogovori s strateškimi partnerji že tečejo

Slovenija za njihovo rešitev ni glavni trg, na katerega ciljajo, pojasnjuje sogovornik in dodaja, da gledajo globalno. Tako so že stekli pogovori z morebitnimi strateškimi partnerji za ameriški in evropski trg. Na tujih trgih bi, tako Triller, namreč nastopali s partnerji in ne bi odpirali podružnic v drugih državah.

Nove investicije za zaposlitve in trženje

So pa v ID.Conference ravno te dni podpisali pogodbo s podjetniškim skladom za investicijo SK75 (75 tisoč evrov). Denar bodo porabili za razvoj, predvsem pa za trženje in zaposlitev novih sodelavcev. V ID.Conference sta namreč trenutno zaposlena dva, pomagajo jima nekateri zaposleni iz podjetja Identiks in zunanji sodelavci (pri razvoju stojala UHD jim je denimo na pomoč priskočil tudi Boštjan Batagelj z ljubljanske fakultete za elektrotehniko).


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Podjetnik
Inšpektorji spet v akciji. Kaj bodo ciljali tokrat? 3

Pogledali smo, kje bo največ nadzorov in kaj bodo pod drobnogled vzele različne inšpekcije

Podjetnik
Slovenski startupi cvetijo kot še nikoli 1

Startup scena je živahna, kateri startupi bodo pisali uspešne zgodbe

Podjetnik
Mala in srednja podjetja naprodaj: kaj pravijo potencialni kupci in kaj svetujejo svetovalci

V nastajanju sta sklada, ki bosta kupovala manjša slovenska podjetja. Kakšne tarče si bosta izbirala?

Podjetnik
Kako so Mali junaki premagali slovenske ICO-je 2

ICO-norija je bila anomalija v poslovni zgodovini, ko se je dalo milijone evrov zbrati, ne da bi se podjetje odreklo čemurkoli. Sistem se...

Podjetnik
Končno: slovenska podjetja bodo lahko od septembra prodajala na Amazonu Europe! 2

Finance premikamo: po dobrega pol leta opozoril, da je naša zakonodaja prestroga, je država slovenskim podjetjem omogočila vstop v...

Podjetnik
Če lovite zadnje trenutke, je tu vse, kar morate vedeti o davčnih obračunih

Na kaj so pozorni nadzorniki in inšpektorji, do česa ste upravičeni, če Furs zamuja z vračili davka ...

Podjetnik
Kako bi država pomagala startupom

Pogledali smo, katerim ukrepom se namerava gospodarsko ministrstvo posvetiti v prihodnje.