Vprašanje življenja in smrti: kaj se zgodi z zaposlenimi v s. p, če umre njegov lastnik Vprašanje življenja in smrti: kaj se zgodi z zaposlenimi v s. p, če umre njegov lastnik 9 vprašanj in odgovorov: kaj se zgodi z zaposlenimi, odplačevanjem posojil, kakšne so nevarnosti za dediče, če umre ustanovitelj s. p.
MSRP 16: za kaj gre in kaj prinaša vašemu podjetju MSRP 16: za kaj gre in kaj prinaša vašemu podjetju Kaj morate vedeti o novem računovodskem standardu in na kaj paziti, ko boste medletno primerjali bilance
Kako vas lahko hitra rast podjetja prehiti in kaj se lahko naučite od Avstralca, ki ga je to skoraj pokopalo Kako vas lahko hitra rast podjetja prehiti in kaj se lahko naučite od Avstralca, ki ga je to skoraj pokopalo Don McKenzie je ustvaril enega najhitreje rastočih avstralskih podjetij, a ga tudi spravil na rob bankrota. Česa se iz njegovih napak lahko naučite vi?

Najpodjetniška ideja: Platforma, ki vam olajša iskanje športnih izkušenj na najboljših lokacijah po svetu

Čas branja: 3 min
17.12.2017  19:00
Ponudniki lahko svojo ponudbo objavijo brezplačno, provizijo (od 15 do 18 odstotkov) od prodaje pa ponudnik plača bstoked.net
Najpodjetniška ideja: Platforma, ki vam olajša iskanje športnih izkušenj na najboljših lokacijah po svetu
Ekipa bstoked.net: Martin Marzidovšek, Aaron Lindner, Guilherme Duarte in Nejc Muršič

Bi šli kajtat ali paraglajdat, pa še ne veste dobro, kam? Na to vprašanje vam lahko pomaga odgovoriti platforma bstoked.net, ki ljubiteljem kajtanja ponuja športne užitke na različnih lokacijah po svetu. Njeni ustvarjalci pa načrtujejo, da se bodo osredotočili še na druge akcijske športe, kot so prosto in turno smučanje, gorsko kolesarjenje in drugi športi v naravi.

Ideja za platformo bstoked.net je nastala, ko sta se soustanovitelja Nemec Aaron Lindner in Slovenec Martin Marzidovšek pred časom srečala z izzivom, kam iti kajtat, kdaj se odpraviti, kako je z nastavitvami, kako priti do nekoga, ki ti pokaže najboljše lokacije … »Iz tega se je rodila ideja, da bi naredili izbor najboljših ponudnikov teh storitev, nastanitev, informacij,« o nastanku platforme pravi Marzidovšek.

Prvi izziv: najti dovolj kupcev in ponudnikov

Gre za model spletne tržnice, na eni strani so ponudniki, na drugi kupci. In če želi platforma živeti, potrebuje tako dovolj kupcev kot dovolj ponudbe, pojasnjuje sogovornik. »Začetek je bil težek, najprej iščeš zanimive ponudnike in potem moraš na stran pripeljati še potencialne kupce. V enem letu in pol, kar platforma živi, nam je na področju kajtanja to že kar dobro uspelo, saj nam zdaj ponudniki sami pišejo, da bi radi bili objavljeni na naši strani.«

Povprečna vrednost nakupa znaša okoli dva tisočaka

Ponudniki lahko svojo ponudbo objavijo brezplačno, provizijo (od 15 do 18 odstotkov) od prodaje pa ponudnik plača bstoked.net, za kupca pa je uporaba platforme brezplačna. Trenutno imajo na strani okoli sto ponudnikov, mesečno pa imajo okoli 15 tisoč unikatnih obiskovalcev. »Povprečna vrednost nakupa je na naši platformi okoli dva tisoč evrov, na sorodnih večjih tržnicah za raznorazne aktivnosti so povprečne vrednosti veliko nižje,« še pravi Marzidovšek.

Platforma tako že deluje in sestavlja jo mednarodna ekipa, poleg Marzidovška in Lindnerja sta v njej še Portugalec Guilherme Duarte in Slovenec Nejc Muršič ter drugi sodelavci, ki delujejo na daljavo. Podjetje ima sedež v Mariboru na Tovarni podjemov, večina ekipe pa bo delovala v Berlinu. Ekipo nameravajo še širiti, predvsem na področju trženja in izdelave inventarja ter dizajna. Iščejo pa predvsem ljudi, ki imajo izkušnje z digitalnim trženjem in ljubezen do športa. Za uspešno trženje pa se želijo povezati s športnimi mediji (denimo IKSURFMAG, največji medij za kajtanje že objavlja njihove ponudbe), pozneje pa tudi s proizvajalci športne opreme in oblačil.

Pred nedavnim so z bstoked.net sodelovali tudi na berlinskem pospeševalniku leAD, ki so ga zagnali potomci Adija Dasslerja, ustanovitelja Adidasa, in je namenjen športnim start-upom. Podjetje trenutno končuje semensko investicijo in še išče manjše vložke strateških investitorjev s področja športa in turizma.

»Ponujati želimo unikatne športne izkušnje«

Njihova konkurenca so sicer razne spletne agencije, ki se ukvarjajo s ponudbo športnih potovanj. »A te imajo navadno omejeno število partnerjev na manjšem številu lokacij. Mi pa si želimo imeti čim večje število raznolikih ponudb, želimo ponujati unikatne in visokokakovostne športne izkušnje ter potovanja po vsem svetu,« pravi Marzidovšek. Tako lahko na bstoked.net izbirate med kitesruf kampom, kjer izpolnjujete svojo športno znanje, »roadtripom« po Portugalski, safarijem po Braziliji ter križarjenje s katamaranom po Karibih …

Izkušnje pa je denimo začel ponujati tudi Airbnb. »V tem ne vidimo konkurence, temveč je nastop tega velikana na področju ponujanja izkušenj prej dobrodošel. Če kdo, ima prav Airbnb zmožnost izobraziti globalni trg o ekonomiji deljenja na področju potovanj in izkušenj. Šele tako bo dobila pravi razmah.«

Načrt je širitev še v druge akcijske športe

Čeprav je bstoked.net zdaj usmerjen le v kajtanje in jadralno padalstvo (paraglajdanje), bodo ponudbo športov še razširili. Že v prihajajočem letu želijo dodati gorsko kolesarjenje, turno in prosto smučanje, pozneje pa še planinarjenje, plezanje, potapljanje, jadranje … »Skratka, osredotočamo se na športe v naravi, ki imajo zraven še pridih dogodivščine in odkrivanja, kjer potrebuješ opremo ter lokalno znanje, da lahko čim bolj in varno izkoristiš lokacijo,« pojasnjuje Marzidovšek.

Se pa ekipi odpira še ena priložnost za širitev. Z njimi se je povezala največja globalna znamka za polo iz Argentine, ki bo prilagojeno platformo bstoked.net uporabila za polo.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Podjetnik
Vprašanje življenja in smrti: kaj se zgodi z zaposlenimi v s. p, če umre njegov lastnik 4

9 vprašanj in odgovorov: kaj se zgodi z zaposlenimi, odplačevanjem posojil, kakšne so nevarnosti za dediče, če umre ustanovitelj s. p.