Najpodjetniška ideja: Mali junaki pridno rastejo in se širijo

04.03.2018  15:43
Na ameriškem trgu se bodo lanski zmagovalci Najpodjetniške ideje predstavili 10. aprila
Najpodjetniška ideja: Mali junaki pridno rastejo in se širijo

Mali junaki, lanski zmagovalci Najpodjetniške ideje, so minulo leto končali nadvse uspešno. Slovenija, ki je do nedavnega bila glavni trg, zdaj pomeni manj kot desetino vseh prihodkov, ki jih ustvarijo v podjetju Hurra Studios. Letos pa jih čaka prodor še na dva trga – v ZDA in Francijo.

Mali junaki personalizirane otroške knjige od lanskega januarja izdajajo v podjetju Hurra studios, začeli pa so pred več kot tremi leti kot s. p. Lani so ustvarili 2,8 milijona evrov prihodkov, pravi Mic Melanšek, eden od dveh ustanoviteljev podjetja. V primerjavi z letom prej so lani njihovi prihodki močno zrasli, saj so leta 2016 (takrat še kot s. p.) ustvarili okoli 266 tisoč evrov prihodkov.

Pomemben korak pa so naredili tudi s tem, da zadnji del leta (predvsem okoli božiča) ni več tako izrazita glavna sezona. »Prodaja je, razumljivo, v tem obdobju precej poskočila, a nam je uspelo skozi celotno leto 2017 in zdaj že v začetku leta 2018 samim poustvariti dodatne sezone in tako celotno poslovanje pomakniti stran od tega, da smo odvisni le od zadnjega četrtletja,« pravi sogovornik.

Vodilni v Nemčiji

»Z rastjo v tujini pa smo predvsem sami sebi dokazali, da je naš poslovni in kreativni model zastavljen pravilno in smo ga ob pravilnem pristopu sposobni aplicirati na tuje trge,« pravi Melanšek.

Med tujimi trgi še vedno kraljuje nemški. Lani so po besedah sogovornika postali vodilni na tem trgu. In po kazalcih, kot so prodaja, iskanje na spletu, interakcija in drugi, na tem mestu ostajajo tudi letos. »Seveda pa lovorike niso za to, da bi na njih sedeli, zato za letos pripravljamo kopico novosti, s katerimi bomo zadovoljevali še širši krog naših uporabnikov,« napoveduje sogovornik.

Aprila v ZDA

Eden izmed letošnjih ciljev je osvojitev dveh novih trgov – ameriškega in francoskega. Poseben izziv bo seveda ameriški trg, na katerem se bodo predstavili 10. aprila. In tja gredo brez dodatnih investicij. V prvi polovici minulega leta so od švicarskega podjetja prejeli vložek v višini 350 tisoč evrov. A kot je pred časom povedal Melanšek, so si postavili cilj, da je to njihova zadnja zunanja investicija in da vse prihodnje širitve financirajo sami.

Letos prihaja pet novih knjig

Ker pa je njihov glavni posel izdajanje knjig, bodo seveda letos izdali tudi nove. Dve bodo izdali z enim od najbolj prodajanih avtorjev na lestvici New York Timesa. Prva bo izšla maja, naslednja pa 17. oktobra, ko se bodo Mali junaki predstavili tudi na frankfurtskem knjižnem sejmu. Skupaj sicer za letos načrtujejo izdajo petih knjig.

Med slovenskimi avtorji najdete denimo Deso Muck in Ferija Lainščka, ki je bil sploh med prvimi, ki so pristopili k projektu. Personalizirane knjige so sicer velik zalogaj tudi za ilustratorje. S knjigo Ko bo velik (ta se je izkazala za veliko prodajno uspešnico), kjer je treba pripraviti več videzov otrok, več različnih kombinacij, saj gre za več različnih potekov zgodb, ima ilustrator več mesecev dela.

Kako sicer poteka naročilo personaliziranih knjig?

Če želite naročiti eno tako knjigo, na spletni strani izberete zgodbo, nato poimenujete glavnega otroškega junaka, določite spol, barvo las, barvo oči, ali ima pegice, očala … Napišete lahko še posvetilo, potem pa počakate nekaj dni in knjigo dobite po pošti.

Preden gre knjiga v tiskarno, jo sami še zadnjič pregledajo, da so res vsa imena in posvetila napisana pravilno. Če želite otroku kupiti personalizirano knjigo Malih junakov, boste zanjo morali odšteti med 24 in 37 evri (kot pravi Melanšek se bodo poskusili cenovno kar najbolj približati širši populaciji).

Ekipo bodo še krepili

Lansko jesen so se Mali junaki preselili v nove, večje ljubljanske prostore. V tej pisarni jih je po Melanškovih besedah že več kot 20. Pred kratkim pa so odprli tudi pisarno v Mariboru, kjer deluje njihov IT-oddelek, letos pa nameravajo število zaposlenih povečati na 35. »S širitvijo na ameriški trg, kjer smo pravkar odprli podjetje Hooray Studios Inc., pa sodelujemo z nekaj novimi tiskarnami. V vsakdanja opravila je tako dnevno vpetih več kot 50 posameznikov.«

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Podjetnik
Prva pomoč za oddajo davčnega obračuna

Le še teden dni imate za oddajo obračunov in poročanje na AJPES

Podjetnik
Zgodbe
Zgodbe Najpodjetniška ideja: S spletnim fitnesom za obraz do sodelovanja z mednarodno kozmetično korporacijo

Glowinface je online tečaj celostnega treninga obraznih mišic za mladostnejši videz in boljše počutje