Podjetnik

Najpodjetniška ideja: S spletnim fitnesom za obraz do sodelovanja z mednarodno kozmetično korporacijo

Glowinface je online tečaj celostnega treninga obraznih mišic za mladostnejši videz in boljše počutje
08.04.2018 15:12
Čas branja: 3 min
Najpodjetniška ideja: S spletnim fitnesom za obraz do sodelovanja z mednarodno kozmetično korporacijo
Odkar so prejšnji mesec program začeli ponujati, so prodali več kot 80 naročnin, trenutno pa pripravljajo trženjsko kampanjo, s katere načrtujejo prodajo bistveno povečati za Glowinface napoveduje Karin Velikonja. Foto: Karin Velikonja

Štiriindvajsetletna Primorka Karin Velikonja se je z obrazno jogo začela ukvarjati že pred dokončanjem študija ekonomije, svoje znanje pa je izpopolnjevala v Sloveniji in Ameriki. Že štiri leta pri nas redno izvaja vikend tečaje, poleg tega pa je obrazno jogo vodila tudi v Los Angelesu. Do zdaj je imela skupno okrog 300 tečajnikov, sodeluje pa tudi s podjetji, ki za svoje zaposlene zakupijo tovrstne aktivnosti za izboljšanje delovnih sposobnosti, saj vaje za krepitev obraznih mišic med drugim blagodejno vplivajo na sproščanje stresa, izboljšanje koncentracije in vida. Kmalu pa bo začela sodelovati tudi z milansko kozmetično korporacijo.

»Živimo v času, ko damo več nase,« pravi Karin Velikonja in ob tem poudarja, da je za boljše počutje in mladostnejši videz prav tako kot trening telesa pomembno tudi ohranjanje dobre forme obraznih mišic. »Na obrazu imamo 57 mišic, kar je mnogo več kot kjerkoli drugje na telesu,« pojasnjuje.

Oblikovanju spletnega programa posvetila svoj prosti čas

Na idejo, da bi začela ponujati spletni program Glowinface, ki bi bil dostopen po vsem svetu, je Karin Velikonja prišla pred dobrim letom. Moči sta združila z Janom Markeljcem, ki skrbi za tehnično izvedbo projekta in dizajn. S projektom se že dobro leto ukvarjata v svojem prostem času, v prihodnje pa načrtujeta financiranje iz prihodkov od prodaje. Odkar so prejšnji mesec program začeli ponujati, so prodali več kot 80 naročnin, trenutno pa pripravljajo trženjsko kampanjo, s katere načrtujejo prodajo bistveno povečati.

Osnovni spletni tečaj je sestavljen iz 15 vaj za krepitev obraznih mišic, ki jih posameznik izvaja 10 minut na dan. V program je vključen vprašalnik, ki vaje personalizira glede na različne tipe obraza in določi tako imenovana krizna žarišča (podbradek, gube, podočnjaki, izguba volumna obraza ...), na podlagi tega pa potem program posamezniku prilagodi vadbo. Kmalu bodo ponudili še možnost nakupa nadaljevalnega tečaja in dodatne sklope, denimo diagnostiko obraza in osnove kitajske medicine.

Neposredne konkurence za zdaj nima

Kot pojasnjuje Karin Velikonja, lahko na spletu najdete kar nekaj posamičnih vaj za določene dele obraza, vendar se nobeden od podobnih programov ne loteva treninga obraznih mišic celostno in strukturirano: »Ker so mišice na obrazu med seboj tako povezane in jih je tako veliko, je zelo pomembno, kakšno je zaporedje vaj in tudi njihovo pravilno izvajanje.« Velikonja sicer pozna dva ponudnika podobnih storitev, vendar meni, da je Glowinface za zdaj brez neposredne konkurence, saj nihče drug ne ponuja celostnega in individualiziranega programa.

Ciljajo na zahodno obalo ZDA, Italijo in Dubaj

Najodzivnejša publika so ženske srednjih let, vendar ciljajo tudi na mlajše osebe. »Pomembni sta preventiva in aktivacija mišic za uspešnejše kljubovanje znamenjem staranja. Prej ko začneš trening obraza, bolje je, saj sicer nedejavne mišice začnejo atrofirati,« razlaga Karin in dodaja: »Prav to je prednost obrazne joge pred raznimi lepotnimi posegi, denimo botoksom, saj ta mišice omrtvi in dolgoročno naredi več škode kot koristi.«

Obrazna joga je sicer namenjena tudi moškim in ljudem s težavami, kot so pareze obraza (posledica možganskih kapi) in druge poškodbe obraznih mišic. »Naša ciljna publika so vsi, ki si želijo čvrstega obraza in sijoče kože, hkrati pa želijo izboljšati svoje počutje in zdravje – obrazna joga zaradi povezave z modrostmi kitajske medicine dokazano odpravlja tudi hormonska neravnovesja,« še dodaja Velikonja.

Njeni ciljni trgi so predvsem zahodna obala Amerike, Italija in Dubaj, kjer je ljudem stereotipno nekoliko pomembnejši zunanji in mladosten videz. V skladu s tem je spletni program trenutno na voljo v angleščini, v izdelavi pa je tudi že italijanska različica.

Sodelovanje z mednarodno kozmetično korporacijo

Z letošnjim majem Karin Velikonja začenja sodelovanje z družbo Marzia Clinic iz Milana, ki ima več podružnic po svetu (med drugim v Združenih arabskih emiratih in Južni Koreji). Družba proizvaja profesionalno naravno kozmetiko, ki je naprodaj le v izbranih kozmetičnih salonih. Dogovarjanje za sodelovanje je bilo po besedah Velikonje dolgotrajno, saj gre za veliko podjetje, ki ima poslovni načrt pripravljen za dve leti vnaprej, zgodilo pa se je na pobudo slovenske distributerke podjetja Polone Vegelj.

Cilj njihovega sodelovanja je celostna obravnava končnih strank v kozmetičnih salonih, saj ima recimo krema za zmanjševanje gubic okoli oči mnogo večji učinek z izvajanjem določene vaje očesnih mišic. Velikonja si od sodelovanja obeta dober marketing, saj bo izobraževala kader kozmetičnih salonov, povezanih z Marzia Clinic, za spletni tečaj pa bodo posledično izvedele njihove stranke po vsem svetu.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Več o temi
Kliknite [+] poleg oznake in se prijavite na obveščanje. S klikom na ime posamezne oznake preverite seznam člankov.
FINANCE
Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Kdo bo slavil 31. maja
FINANCE
Podjetnik
Najpodjetniško idejo 2017/2018 ima podjetje Dotcom z izdelkom saefy
Podjetnik
PodjetnikŠpela Mikuš Najpodjetniško idejo 2017/2018 ima podjetje Dotcom z izdelkom saefy

Še vedno iščemo nove najpodjetniške ideje

FINANCE
Tako se dela posel v kmetijstvu
PRO
Finance
Podjetno kmetijstvo 2024
Uredništvo Agrobiznisa Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)

V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.

Mnenja
Zakaj nam toliko ciljev pade v vodo?
MnenjaNoemi Kandus Zakaj nam toliko ciljev pade v vodo?

Način, kako se človek na začetku loti telesne vadbe, ne glede na to, ali je to zaradi želje po oblikovanju telesa ali iz zdravstvenih razlogov, je pomemben, je prepričan dr. Primož Pori, profesor s fakultete za šport. Napačne metode ne prinašajo pravih rezultatov in (vadeči) človek lahko izgubi motivacijo, pravi. Dr. Porija smo prosili za nekaj nasvetov, kako se izogniti najpogostejšim napakam pri vadbi.

FINANCE
Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Kako si odrezati svoj kos trga pri naravni kozmetiki
Podjetnik
PodjetnikŠpela Mikuš Najpodjetniška ideja: Kako si odrezati svoj kos trga pri naravni kozmetiki

Izdelke že prodaja na Hrvaškem, kmalu načrtuje še prodor v Italijo

FINANCE
Spletni pogovor v živo: Kako brati bilance v 2024
Finance
Pridružite se nam 23. aprila
Špela Mikuš Spletni pogovor v živo: Kako brati bilance v 2024

V torek, 23. aprila, se nam pridružite na spletnem pogovoru s Katarino Sitar Šuštar