Slovenski start-up Sleepy Bottle, ki smo ga lani predstavili tudi v Najpodjetniški ideji, bo konec avgusta ali v začetku septembra svoj izdelek, stekleničko, ki omogoča pripravo svežega, toplega, adaptiranega mleka v manj kot desetih sekundah, poslal na globalni trg. Kot pravi Rok Colarič iz podjetja, bodo začeli prodajo v svoji spletni trgovini, pozneje pa je v načrtu prodaja prek Amazona.
"Zaznali smo že veliko zanimanja medijev, kupcev, distributerjev," pravi Colarič, ki je skupaj z ekipo svoj izdelek pred nedavnim predstavil v britanski prestolnici na dogodku PR- agencije Little Red Rooster. Britanski trg je sicer za podjetje zanimiv, slovenski trg pa po Colaričevih besedah pomeni dober testni trg.
Na Amazon v sodelovanju z Exertisom
Prvotni načrt podjetja je bil, da bo steklenička sleepy bottle, s katero se ukvarjajo zadnja tri leta, na trgu že konec leta 2017. A po Colaričevih besedah je izdelek doživel še nekaj izboljšav, postal je bolj prijazen do uporabnika.
V nekaj mesecih po začetku prodaje prek lastne spletne trgovine načrtujejo tudi prodajo na Amazonu. Tega pa se ne nameravajo lotiti sami, ampak v sodelovanju z britanskim podjetjem Exertis. Gre za enega vodilnih tehnoloških distributerjev, ki sodeluje z več kot 750 tehnološkimi blagovnimi znamkami in ima že izkušnje z uspešnimi prodajami prek Amazona.