Čas branja: 2 min
22.07.2018  14:00
V načrtu imajo še nove franšize
Najpodjetniška ideja: Big Berry širi svojo franšizo
Foto: Big Berry

"Med glavno sezono, julija in avgusta, pričakujemo okoli 80-odstotno zasedenost, najbolj ponosni pa smo na povprečno dobo bivanja, ki je s petimi dnevi nad slovenskim povprečjem," sporočajo iz Big Berryja, ki ima s svojimi mobilnimi hišicami resort ob Kolpi. Pred nedavnim so se s svojo značilno hišico in resortom razširili še v Avstrijo, natančneje v mesto Wies na avstrijskem Štajerskem.

Big Berry (za katerim stoji podjetje Hosekra) resort ob Kolpi je zaživel leta 2016, največ gostov prihaja iz Nizozemske, Belgije in Nemčije. Prihodnje leto načrtujejo polno zasedenost med glavno sezono, za glavni cilj pa so si zadali, da bo njihova sezona daljša.

V Avstrijo z resortom in projekti

Blagovna znamka Big Berry se je v minulih letih že razširila v Romunijo in Avstrijo, pred nekaj tedni je svoja vrata odprla še tretja franšiza, in sicer v Wiesu v Avstriji. Nova franšiza bo prevzela tudi celoten koncept poslovanja skozi sistem trajnostnega razvoja in sodelovanja z lokalno skupnostjo (v Beli krajini sodelujejo že z več kot 40 lokalnimi partnerji). V Wiesu pa so se že povezali z vinarjem, lokalnim proizvajalcem sirnih in mesnih izdelkov, pekarno, restavracijo in specialistom za masažo. Tja so "izvozili" tudi projekt Art Colony, namenjen umetnosti.

Načrtujejo nove franšize

Pravijo, da poslujejo v skladu z načrti (podjetje Hosekra je po podatkih iz javno dostopnih baz lani ustvarilo 3, 8 milijona evrov prihodkov), največ dela pa vlagajo v prepoznavnost blagovne znamke. Letos v Big Berry resortu ob Kolpi poteka projekt Design Year, v okviru katerega bodo gostili nekaj več kot 70 različnih produktnih in modnih oblikovalcev, ki bodo oblikovali različne elemente in jih pozneje predstavili kot sestavni del blagovne znamke Big Berry.

Seveda pa v podjetju načrtujejo tudi širitve. Trenutno se osredotočajo predvsem na bližnje evropske trge – Hrvaško, Italijo, Avstrijo – pa tudi na dodatne franšize po Sloveniji, saj je logistično to preprosteje. Kljub osredotočanju na bližnje trge se o širitvah pogajajo tudi v Braziliji in Grčiji. "Pogosto se sicer zatakne pri birokraciji in dovoljenjih, vendar tudi pri tem ponujamo podporo prihodnjim franšizam in smo prepričani, da jih lahko prihodnje leto pričakujemo še več."

Dodajmo, da je letos Big Berry sodeloval tudi pri slovenski hiši na zimskih olimpijskih igrah v Pjongčangu v Južni Koreji.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Podjetnik
Tako podjetniki in obrtniki čutijo pet let gospodarske rasti 1

Utrip s prvega dneva Mednarodnega obrtno-podjetniškega sejma v Celju

Podjetnik
Najpodjetniška ideja: Slovenci, ki so s svojim spletnim programom prepričali Bloomberg, IBM in druge

Event Registry ima trenutno v bazi zbrane članke za zadnjih pet let, kar pomeni okoli 300 milijonov člankov

Podjetnik
Računovodstvo: napake in tveganja, s katerimi se srečujejo mala podjetja 1

Katera so glavna davčna tveganja za mala podjetja in espeje ter kakšne napake ti največkrat naredijo

Podjetnik
Izzivi nasledstva družinskih podjetij

Kdo je primeren naslednik? Kako ga odkriti in pripraviti na vodenje podjetja?