Organicer je pametni rokovnik, ki na roko napisane zapiske prek aplikacije prenese v digitalno obliko. »Za razvoj tega izdelka smo se odločili, saj so police trgovin polne fizičnih planerjev, trgovine z aplikacijami pa so polne takih in drugačnih digitalnih koledarjev. Rešitev, ki bi zapolnjevale vrzel med tema svetovoma, pa ni na pretek,« pojasnjujejo v mladi ekipi s štirimi člani, ki so denar in promocijo šli iskat tudi na Kickstarter.
Organicer sestavlja fizični rokovnik, opremljen s QR-kodami, ki omogočajo prenos zapiskov v mobilno aplikacijo, ki je na voljo tako za androide kot iOS. Kot pojasnjujejo v ekipi, je fizični rokovnik dimenzije A5, s trdimi platnicami, zajema mesečne, tedenske in dnevne preglede, sledilnike navad, načrtovalnike ciljev in tudi druga uporabna orodja.
S QR-kodo iz analognega v digitalno
»Temeljna razlika z vsemi drugimi rokovniki je ravno ta analogno-digitalna povezava med rokovnikom in aplikacijo. Vse stvari, ki jih zapisujemo ročno v knjigo, lahko prek QR-kode digitaliziramo in nadalje uporabljamo, dopolnjujemo, urejamo in delimo na pametnem telefonu.«
Kot pravijo v Organicerju, so si vrzel med analognim in digitalnim planerjem želeli zapolniti tudi zato, ker vidijo potencial v obeh medijih. Torej da si informacij ne zapišemo le ročno, ampak si jih potem hitro in enostavno shranimo v telefon. »Organicer je tako eden izmed prvih izdelkov na svetu, ki oseb ne kategorizira zgolj v eno ali drugo skupino, temveč združuje oboje, dopušča svobodo ter spodbuja ustvarjalnost in učinkovitost,« pravijo v ekipi.
Kot razlagajo, veliko konkurence na svojem področju ne opažajo. »Edino podjetje, za katero vemo, ki prav tako kot mi zapolnjuje vrzel med analognim in digitalnim, je Neo's smart pen. Njihovo pisalo sproti digitalizira in shranjuje zapiske, ki jih zapisujemo v za to prilagojen zvezek. A kot sem že omenila, je težko vleči vzporednice med omenjenim pisalom in organicerjem, saj se vsak zadeve loteva po svoje,« pojasnjuje Ines Mulec, ena izmed štirih članov ekipe Organicerja, ki jo sestavljajo še David Sovec, Nika Starovasnik in Saša Šegula. Ob tem dodaja, da je med izdelkoma še vedno tudi cenovna razlika: neo's smart pen stane več kot sto evrov, organicer pa na njihovi spletni strani stane 39 evrov.
Največ zanimanja prihaja iz ZDA
Novembra lani so na platformi Kickstarter za organicer zbrali nekaj manj kot 30 tisoč dolarjev. »Kickstarter je bil rešilna bilka, kar se tiče zbiranja sredstev. Priprava kampanje zahteva veliko časa in pozornosti, vendar lahko prinese tudi veliko sredstev. Ko je kampanja enkrat objavljena, nenehno spremljaš odzive podpornikov. Je kar malo hektično obdobje, saj ne veš, kam oziroma do kam te bo pripeljalo. Ko enkrat dosežeš zastavljeni cilj, se situacija malo umiri. Vendar se 'ta pravo' delo začne šele potem, ko se saga množičnega zbiranja sredstev konča,« pojasnjuje sogovornica.
Kupce iščejo tudi s promocijo na družbenih omrežjih, tudi s tako imenovanimi vplivneži ali influencerji, izdelek predstavljajo različnim podjetjem, »tržijo« pa se tudi od ust do ust. Največ zanimanja za rokovnik prihaja iz ZDA, kar niti ni presenetljivo, saj je bilo v ta trg tudi vloženih največ sredstev za promocijo. Temu trgu pa sledijo Kanada, Slovenija in druge evropske države.
Ciljajo na poslovne uporabnike
Organicer je izdelek, ki omogoča veliko nadgradnje, pravijo v ekipi. Eno nadgradnjo so si že zamislili: razviti nameravajo še poslovno različico rokovnika. Ta bo imel med drugim več praznih strani za zapiske s sestankov in podobno. Dizajn tega rokovnika bo eleganten, format pa večji.