Končno: slovenska podjetja bodo lahko od septembra prodajala na Amazonu Europe! Končno: slovenska podjetja bodo lahko od septembra prodajala na Amazonu Europe! Finance premikamo: po dobrega pol leta opozoril, da je naša zakonodaja prestroga, je država slovenskim podjetjem omogočila vstop v digitalno dobo!
Mala in srednja podjetja naprodaj: kaj pravijo potencialni kupci in kaj svetujejo svetovalci Mala in srednja podjetja naprodaj: kaj pravijo potencialni kupci in kaj svetujejo svetovalci V nastajanju sta sklada, ki bosta kupovala manjša slovenska podjetja. Kakšne tarče si bosta izbirala?
Slovenski startupi cvetijo kot še nikoli Slovenski startupi cvetijo kot še nikoli Startup scena je živahna, kateri startupi bodo pisali uspešne zgodbe
Ste nevešči Instagrama? Tako lahko sfrizirate poslovni profil Ste nevešči Instagrama? Tako lahko sfrizirate poslovni profil Vaše malo podjetje je na Instagramu, (novih) sledilcev, ki bi jim lahko predstavili vaše izdelke ali storitve, pa od nikoder. Kako izboljšati profil na Instagramu in kdaj uporabiti Instagram za podjetja?

Najpodjetniška ideja: Na Dobrovi korenine poganja nova blagovna znamka oblačil za prosti čas

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
moda   dodaj
podjetja   dodaj
podjetništvo   dodaj
dobrova - polhov...   dodaj
Aurora Roots dodaj
 
Čas branja: 3 min
08.02.2019  16:14
Pri Aurora Roots tehnično znanje za izdelavo oblačil prihaja iz Mure
Najpodjetniška ideja: Na Dobrovi korenine poganja nova blagovna znamka oblačil za prosti čas
Foto: Aurora Roots

Obveščaj me o novih člankih:  
moda   dodaj
podjetja   dodaj
podjetništvo   dodaj
dobrova - polhov gradec   dodaj
Aurora Roots dodaj

Urejenost in udobje. To dvoje pod blagovno znamko oblačil za prosti čas Aurora Roots združuje Ana Rotar, ki se iz kariere pravnice podaja v zahtevno tekstilno panogo. »Idejo sem dobila, ko nisem našla dovolj lepe trenirke, v kateri bi brez težav šla na kavo, sprehod … Ob pogovorih z drugimi sem ugotovila, da nisem edina s to težavo. In tako je nastala Aurora Roots.«

Gre za čisto svežo znamko na trgu, saj je prodajo prek spletne trgovine začela konec decembra. Izhaja iz družine s 40-letno podjetniško tradicijo, tako je že odraščala v poslovnem okolju. Družinski podjetji Rotar in Eurogarden se ukvarjata s pripomočki za vrt in dom, s katerimi želi Ana povezati svojo zgodbo. Izdelke za prosti čas bi rada povezala s trenirkami. Zato so oblačila na voljo v spletni trgovini domačega podjetja in v spletni trgovini znamke Aurora Roots. Prvo trgovino je tako odprla kar v centru Eurogarden, poslovna enota Dobrova. »Prvi odzivi trga so dobri, sploh po tem, ko ljudje v živo vidijo, preizkusijo tvoja oblačila. Novim znamkam je na slepo težko zaupati.«

Po tehnično znanje k nekdanji vodji proizvodnje v Muri

Rotarjeva oblačila oblikuje sama. Za pomoč pri izvedbi dizajnov pa se je obrnila na nekoga z izkušnjami, in sicer na nekdanjo vodjo proizvodnje v Muri Štefko Radič. »Pomaga mi s tehničnim znanjem pri izdelavi oblačil. Torej, kakšna elastika gre h kateri trenirki, koliko mora biti široka ta elastika, da se trenirka lepo nosi, kateri material je najprimernejši in podobno,« razlaga Rotarjeva, ki velik pomen daje tudi izboru materialov. Ti so sicer različni, od bombaža, rajona, elastana, najlona do poliestra. A, kot dodaja sogovornica, poliester še ne pomeni, da gre za slab material. Tudi pri tem je namreč zanjo zelo pomemben izbor kakovostnega materiala.

Njena oblačila so sešita na Kitajskem. »Za to, da dobimo res dobre kose, smo izbrali izkušenega dobavitelja, ki dela z drugimi, večjimi znamkami. Smo sicer poskusili tudi z drugimi, a smo na koncu pristali pri tem, ki nam res zagotavlja, da dobimo kakovostno narejene kose.«

Bi si pa seveda želela, da bi bila njena oblačila sešita kje bližje, da bi imela bolj neposreden pogled v proizvodnjo, nadzor nad kakovostjo. »A stroški, če bi želeli šivati v Sloveniji, bi bili previsoki,« dodaja.

Želja: večja ponudba in več trgovin

Stranke, na katere meri Rotarjeva, so od 30 do 45 let stari ljudje s polnimi delovniki. Taki, ki želijo, da bi bili tudi takrat, ko se iz poslovnih oblačil spravijo v tista za prosti čas, videti dobro.

Trenutno Aurora Roots ponuja 18 različnih izdelkov. Majice s kratkimi rokavi stanejo 19 evrov, z dolgimi 20 evrov, hlače stanejo dobrih 40 evrov, zgornji deli trenirk pa okoli 50 evrov. Si pa seveda želi razširiti ponudbo svojih izdelkov na več kosov trenirk, majic, a priznava, da je na začetku s finančnega vidika težko, zato se je treba odločiti za glavne, osnovne kose in te dobro dodelati. Načrtuje pa že dodatke, kot so kape, nogavice, šali ...

Med željami je tudi, da bi ji z oblačili uspelo prodreti v katero izmed večjih veleblagovnic. A, kot dodaja, si seveda želi tudi odpreti še kakšno lastno trgovino.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Podjetnik
Inšpektorji spet v akciji. Kaj bodo ciljali tokrat? 3

Pogledali smo, kje bo največ nadzorov in kaj bodo pod drobnogled vzele različne inšpekcije

Podjetnik
Slovenski startupi cvetijo kot še nikoli 1

Startup scena je živahna, kateri startupi bodo pisali uspešne zgodbe

Podjetnik
Mala in srednja podjetja naprodaj: kaj pravijo potencialni kupci in kaj svetujejo svetovalci

V nastajanju sta sklada, ki bosta kupovala manjša slovenska podjetja. Kakšne tarče si bosta izbirala?

Podjetnik
Kako so Mali junaki premagali slovenske ICO-je 2

ICO-norija je bila anomalija v poslovni zgodovini, ko se je dalo milijone evrov zbrati, ne da bi se podjetje odreklo čemurkoli. Sistem se...

Podjetnik
Končno: slovenska podjetja bodo lahko od septembra prodajala na Amazonu Europe! 2

Finance premikamo: po dobrega pol leta opozoril, da je naša zakonodaja prestroga, je država slovenskim podjetjem omogočila vstop v...

Podjetnik
Če lovite zadnje trenutke, je tu vse, kar morate vedeti o davčnih obračunih

Na kaj so pozorni nadzorniki in inšpektorji, do česa ste upravičeni, če Furs zamuja z vračili davka ...

Podjetnik
Kako bi država pomagala startupom

Pogledali smo, katerim ukrepom se namerava gospodarsko ministrstvo posvetiti v prihodnje.