Urejenost in udobje. To dvoje pod blagovno znamko oblačil za prosti čas Aurora Roots združuje Ana Rotar, ki se iz kariere pravnice podaja v zahtevno tekstilno panogo. »Idejo sem dobila, ko nisem našla dovolj lepe trenirke, v kateri bi brez težav šla na kavo, sprehod … Ob pogovorih z drugimi sem ugotovila, da nisem edina s to težavo. In tako je nastala Aurora Roots.«
Gre za čisto svežo znamko na trgu, saj je prodajo prek spletne trgovine začela konec decembra. Izhaja iz družine s 40-letno podjetniško tradicijo, tako je že odraščala v poslovnem okolju. Družinski podjetji Rotar in Eurogarden se ukvarjata s pripomočki za vrt in dom, s katerimi želi Ana povezati svojo zgodbo. Izdelke za prosti čas bi rada povezala s trenirkami. Zato so oblačila na voljo v spletni trgovini domačega podjetja in v spletni trgovini znamke Aurora Roots. Prvo trgovino je tako odprla kar v centru Eurogarden, poslovna enota Dobrova. »Prvi odzivi trga so dobri, sploh po tem, ko ljudje v živo vidijo, preizkusijo tvoja oblačila. Novim znamkam je na slepo težko zaupati.«
Po tehnično znanje k nekdanji vodji proizvodnje v Muri
Rotarjeva oblačila oblikuje sama. Za pomoč pri izvedbi dizajnov pa se je obrnila na nekoga z izkušnjami, in sicer na nekdanjo vodjo proizvodnje v Muri Štefko Radič. »Pomaga mi s tehničnim znanjem pri izdelavi oblačil. Torej, kakšna elastika gre h kateri trenirki, koliko mora biti široka ta elastika, da se trenirka lepo nosi, kateri material je najprimernejši in podobno,« razlaga Rotarjeva, ki velik pomen daje tudi izboru materialov. Ti so sicer različni, od bombaža, rajona, elastana, najlona do poliestra. A, kot dodaja sogovornica, poliester še ne pomeni, da gre za slab material. Tudi pri tem je namreč zanjo zelo pomemben izbor kakovostnega materiala.
Njena oblačila so sešita na Kitajskem. »Za to, da dobimo res dobre kose, smo izbrali izkušenega dobavitelja, ki dela z drugimi, večjimi znamkami. Smo sicer poskusili tudi z drugimi, a smo na koncu pristali pri tem, ki nam res zagotavlja, da dobimo kakovostno narejene kose.«
Bi si pa seveda želela, da bi bila njena oblačila sešita kje bližje, da bi imela bolj neposreden pogled v proizvodnjo, nadzor nad kakovostjo. »A stroški, če bi želeli šivati v Sloveniji, bi bili previsoki,« dodaja.
Želja: večja ponudba in več trgovin
Stranke, na katere meri Rotarjeva, so od 30 do 45 let stari ljudje s polnimi delovniki. Taki, ki želijo, da bi bili tudi takrat, ko se iz poslovnih oblačil spravijo v tista za prosti čas, videti dobro.
Trenutno Aurora Roots ponuja 18 različnih izdelkov. Majice s kratkimi rokavi stanejo 19 evrov, z dolgimi 20 evrov, hlače stanejo dobrih 40 evrov, zgornji deli trenirk pa okoli 50 evrov. Si pa seveda želi razširiti ponudbo svojih izdelkov na več kosov trenirk, majic, a priznava, da je na začetku s finančnega vidika težko, zato se je treba odločiti za glavne, osnovne kose in te dobro dodelati. Načrtuje pa že dodatke, kot so kape, nogavice, šali ...
Med željami je tudi, da bi ji z oblačili uspelo prodreti v katero izmed večjih veleblagovnic. A, kot dodaja, si seveda želi tudi odpreti še kakšno lastno trgovino.