Poplava prodaj podjetij: kaj se dogaja, zakaj zdaj, ali lastniki lovijo zadnji vlak? Poplava prodaj podjetij: kaj se dogaja, zakaj zdaj, ali lastniki lovijo zadnji vlak? Katera podjetja iščejo nove lastnike, katera več ne najdejo kupcev in zakaj
Nove bilance razkrivajo, kako so lani cvetela mlada podjetja Nove bilance razkrivajo, kako so lani cvetela mlada podjetja Pregledali smo lansko poslovanje opaznejših in zanimivejših podjetij, ustanovljenih v zadnjih letih
Kako brati bilance tekmecev, dobaviteljev, delodajalcev in sosedov? Finančniki svetujejo Kako brati bilance tekmecev, dobaviteljev, delodajalcev in sosedov? Finančniki svetujejo Številke v računovodskih izkazih veliko povedo, a bodite pozorni na trike
Končno: slovenska podjetja bodo lahko od septembra prodajala na Amazonu Europe! Končno: slovenska podjetja bodo lahko od septembra prodajala na Amazonu Europe! Finance premikamo: po dobrega pol leta opozoril, da je naša zakonodaja prestroga, je država slovenskim podjetjem omogočila vstop v digitalno dobo!
Mala in srednja podjetja naprodaj: kaj pravijo potencialni kupci in kaj svetujejo svetovalci Mala in srednja podjetja naprodaj: kaj pravijo potencialni kupci in kaj svetujejo svetovalci V nastajanju sta sklada, ki bosta kupovala manjša slovenska podjetja. Kakšne tarče si bosta izbirala?

Najpodjetniška ideja: Če bi tržili z vplivneži, vam je v pomoč lahko Influee

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 5 min
11.03.2019  17:00
Sodelujejo že z Equa flaškami, Studiom Moderna, Sensilabom ...
Najpodjetniška ideja: Če bi tržili z vplivneži, vam je v pomoč lahko Influee
Ekipa Influeeja z leve proti desni: Nejc Smolej, Lucija Šimec, Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek.
Foto: Influee

Obveščaj me o novih člankih:  

Trženje s pomočjo vplivnežev (influencerjev) prek družbenega omrežja Instagram se vse bolj uveljavlja tudi pri slovenskih podjetjih. Da pa ta ne bi izgubljala časa z neprimernimi vplivneži, jim lahko pomaga platforma za trženje z vplivneži Influee. Ta preprosto povedano deluje tako, da znamke oziroma podjetje povezuje z vplivneži. "Če ste podjetje, lahko pri nas odprete kampanjo, podobno kot na platformi za zaposlovanje objavite oglas za službo. Mi pa vam ponudimo vplivneže, ki so primerni za vas," pravi Urban Cvek iz Influeeja.

Ob tem Cvek pove, da v Sloveniji lahko kar hitro ugotoviš, s katerim vplivnežem se splača in s katerim se ne splača sodelovati. Če pa bi svoj produkt denimo razširili v Nemčijo, je že nekoliko težje. In tu pomoč obljublja Influee. "Mi nismo zagovorniki tega, da delaš z enim ali dvema velikima vplivnežema, ampak z več manjšimi. Ker je to cenovno bolj učinkovito in ker dosežete več ljudi," dodaja Sebastjan Novinšek Jelovšek. Tudi če imate v podjetju za trženje z vplivneži več deset tisoč evrov na mesec, jih ne zapravite za enega ali dva večja vplivneža, svetujeta sogovornika. Raje delajte s sto manjšimi.

Učinek, če delate z nekaj večjimi, je tak, kot če delate z več majhnimi. "Če se lotite dela s stotimi vplivneži, to ni ravno majhen zalogaj za tržnika. Veliko podjetij se komunikacije z vplivneži loti prek e-pošte, najprej, da navežejo stik, potem, da dobijo naslov, nato je treba slediti, kdaj se izdelek objavi na Instagramu ... Če hočete to delati s stotimi, se vam zmeša. In tu vstopimo mi," pojasnjuje Cvek.

Trženje z vplivneži v Sloveniji še ni standard

Kako torej deluje Influee po tem, ko enkrat pri njih objavite kampanjo? "Naša platforma začne rekrutirati primerne vplivneže, ki se potem lahko prijavijo na kampanjo podjetja. Podjetje se z našo platforma reši tega, da samo išče in kontaktira vplivneže," pravi Novinšek Jelovšek. Torej, podjetjem obljubljajo, da namesto tega, da imajo v podjetju tržnika, ki se ukvarja le z vplivneži, uporabijo le platformo.

Kot pravita sogovornika, jim zaupa že kar nekaj slovenskih podjetij, čeprav je tako trženje v Sloveniji še na pol v povojih. "V ZDA je trženje z vplivneži že standard, pri nas bo to na vrhuncu šele čez kake dve, tri leta," pravi Cvek.

12 podjetij, tri tisoč vplivnežev

Skupaj imajo tako na platformi 12 podjetij, denimo Studio Moderna, Sensilab, ZkotZ (Equa flaške), na drugi strani pa okoli tri tisoč vplivnežev. "S pomočjo Influee-ja smo v nekaj mesecih naredili toliko sodelovanj z vplivneži, kot prej v enem letu," pravi Anže Miklavec, ZkotZ.

"Ko novo podjetje objavi kampanjo na naši platformi, se v eni uri nanjo prijavi že 50 vplivnežev," pravi Cvek. Trenutno sicer sodelujejo le s slovenskimi podjetji, vplivneži pa prihajajo iz cele Evrope. Vplivneži sicer na platformi dobijo oceno od ena do deset. Če vplivnež nima ocene nad šest, mu ne pokaže niti ene kampanje. Torej, podjetja lahko delajo le z dobrimi vplivneži, pravita sogovornika.

Tako kot je praksa na podobnih platformah, tudi v Influeeju vzamejo provizijo (deset odstotkov) na vsa plačila vplivnežem, nekaj evrov na vsako sodelovanje, podjetja pa mora plačati tudi neke vrste naročnino. Za manjša podjetja je ta 50 evrov, za srednja 150 evrov, za velika podjetja imajo poseben cenik.

Cilj je Evropa

Čeprav trenutno sodelujejo le s slovenskimi podjetji, imajo v bližnji prihodnosti že v načrtu širitev v tujino. "Tržili se bomo prek spleta, kot je praksa pri podobnih software as service podjetjih," pravi Novinšek Jelovšek. Ciljni trg pa je Evropa, ZDA je po besedah sogovornikov že preveč zasičen trg.

Konkurenco s svojo storitvijo imajo, denimo poljski indaHash. "A ta ni osredotočen na to, da ti pokaže, s kakšnimi vplivneži delaš, ali so učinkoviti. Pri nas o vplivnežu vidiš vse: koliko občinstva ima, koliko ga je 'realnega', ali so sledilci kupljeni in podobno," zagotavljata sogovornika.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Podjetnik
Poplava prodaj podjetij: kaj se dogaja, zakaj zdaj, ali lastniki lovijo zadnji vlak?

Katera podjetja iščejo nove lastnike, katera več ne najdejo kupcev in zakaj

Podjetnik
Kako močno lahko nasrkate, če nimate urejenega eVročanja 1

Brez eVročanja podjetja in podjetniki niti ne boste obveščeni, da ste v postopku izvršbe ali da morate plačati DDV

Podjetnik
Kako brati bilance tekmecev, dobaviteljev, delodajalcev in sosedov? Finančniki svetujejo

Številke v računovodskih izkazih veliko povedo, a bodite pozorni na trike

Podjetnik
Nove bilance razkrivajo, kako so lani cvetela mlada podjetja 1

Pregledali smo lansko poslovanje opaznejših in zanimivejših podjetij, ustanovljenih v zadnjih letih

Podjetnik
Poenostavitev: samozaposleni boste prispevke lahko plačevali samo na en račun 2

Novost bo zaživela konec maja, obljubljajo na finančni upravi, a le za samozaposlene; pravne osebe bodo še imele vrsto računov, s tem...

Podjetnik
Kako bi startupi rešili podeželje 3

Mladi ne bodo ostajali v kraju, v katerem ni prostora za njihov osebni razvoj

Podjetnik
Če lebdeči gramofon ni dovolj, ga zdaj lahko dobite še s kristali

V MAG-LEV Audio največ lebdečih gramofonov prodajo v ZDA, Rusiji, Nemčiji, v Sloveniji le malo