- Članek je na voljo le naročnikom.
-
Sledite poslovnemu mediju, ki mu zaupate.
Naročite se na Finance »
Zaupa nam že več kot 15.000 naročnikov, zaupajte nam še vi.
Dostopajte takoj do aktualnih novic, člankov in analiz.
Zaupa nam že več kot 15.000 naročnikov, zaupajte nam še vi.
Dostopajte takoj do aktualnih novic, člankov in analiz.
Pametna ptičja hišica oziroma krmilnica je bila na Kickstarterju hit. S februarjem zaposlujejo osem ljudi
Pri nas dobro poznamo Kickstarter, a ta je zgolj drobec v industriji množičnega financiranja, prek katerega se pretaka na desetine milijard. Preverili smo, katere oblike so najbolj priljubljene, kaj delamo Slovenci in zakaj bo množično vlaganje v evropske startupe kmalu precej dostopnejše.
V posebni reviji (Podjetno kmetijstvo) predstavljamo uspešne zgodbe s podeželja. Učijo nas, da je možno tudi v zahtevnih časih ustvarjati dodano vrednost. Brezplačno si jo lahko prenesete prek obrazca spodaj.
»Med korono se je spremenil odnos ljudi do dela. Ugotovili smo, kaj je za nas pomembno, in to je vidno tudi pri porabi. Ljudje smo začeli doživetja ceniti bolj kot stvari,« pove Vesna Hajnšek, raziskovalka trga in svetovalka za strateški marketing v podjetju Swarovski.
Slovenija ima še ogromen neizkoriščen potencial pri produktih in rešitvah za končnega kupca.
Družbe iz skupine Holding slovenske elektrarne so po oceni v letu 2020 v državni in lokalne proračune prispevale več kot 200 milijonov evrov dajatev.
V sklopu projekta Naj živilsko podjetje je že odprt razpis, na katerega se lahko prijavijo mala, srednja in velika podjetja