Najpodjetniška ideja: »Napisala nama je le, da bi kupila vse«

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
Najpodjetniška...   dodaj
podjetja   dodaj
lesna industrija   dodaj
podjetništvo   dodaj
Ana Turšič dodaj
 
Čas branja: 3 min
18.08.2019  08:00
Najpodjetniška ideja: »Napisala nama je le, da bi kupila vse«
Foto: Aleš Beno

Obveščaj me o novih člankih:  
Najpodjetniška ideja   dodaj
podjetja   dodaj
lesna industrija   dodaj
podjetništvo   dodaj
Ana Turšič dodaj

Wood & Blonde je znamka, pod katero Ana Turšič in Eva Duša Hodnik ustvarjata pohištvo iz štorov. Obe sicer delata v inženirskih podjetjih, izdelovanje lesenega pohištva pa je zanju dodatek k temu.

Ideja za pohištvo iz štorov je nastala pred nekaj leti. »Pred leti sem očeta prosila, da mi po mojih navodilih uredi štor za v dnevno sobo. In ta štor je zbudil veliko navdušenja, zato sva tudi začeli razmišljati v tej smeri,« pravi Ana.

In pred leti sta se njihovega oblikovanja tudi lotili. Kot pravi Eva, sta začeli, ko je bila ena noseča, druga pa na porodniškem dopustu in sta potrebovali nekaj, kar jima bo še zapolnilo glave. "Obe imava radi dizajn in zdelo se nama je, da je to izvedljivo, hkrati pa podobnih kosov drugje nisva zasledili."

»Najprej sva mislili, da je šala«

Kot pojasnjujeta, se načeloma pri izdelkih prilagajata željam kupcev, od barve do tega, ali želijo imeti na spodnjem delu morda koleščke ali le filc. Tako imata v zalogi na grobo izdelane štore, ki jih nato prilagodita oziroma pobarvata na želje kupcev. "Na začetku sva naredili 15 modelov, različnih barvnih kombinacij, da sva imeli reprezentativne kose. Zdaj pa delava oziroma jih končujeva po naročilu," pravita.

Koliko boste odšteli za štor, je odvisno od več dejavnikov, denimo od vrste lesa do velikosti. Načeloma pa je cenovni razpon od 80 do 150 evrov. V svoji ponudbi imata tudi mize iz hruške, ki jih na začetku Wood & Blonde nista načrtovali. "Ponudila se nama je priložnost, da dobiva ogromno deblo 200 let stare hruške. Ker je bil res lep kos lesa, nama ga je bilo škoda odrezati na velike kose, zato sva ga narezali na tanjše, osemcentimetrske plohe." Za tako mizico boste morali odšteti 200 evrov. Razmišljata tudi že o novih izdelkih, kot pravita, se pri tem držita tega, da razmišljata o izdelkih, ki bi bili všeč njima oziroma bi jih tudi oni imeli v stanovanju.

Načeloma ljudje kupijo en ali dva kosa njunih štorov. Se jima je pa letos, po tem, ko sta imeli na Rimski cesti v Ljubljani trgovino pop-up, zgodilo manjše presenečenje. »Dobili sva e-pošto, v kateri je gospa, ki je opremljala butični hotel v Bohinju, napisala, da je videla najine kose in da bi kupila vse. Najprej sva mislili, da je šala,« pravita. A na koncu se je izkazalo, da je zanimanje resnično, in tako sta ji prodali vse.

Najbolj priljubljen je hrast

Grobi del (na grobo olupljeni, na grobo zbrušeni) je narejen v Cerknici, od koder je Ana. Obdelavo pa končujeta v kleti Evine hiše v Ljubljani. Tam kose sami zbrusita na fino, večkrat lakirata, na dnu je dodan filc ali koleščka. "Všeč nama je celoten proces dela, vključno z brušenjem lesa," pravita.

Les večinoma dobita iz notranjskih gozdov, kot pravita, mora biti čisto suh. "Ne iščeva popolnega kosa lesa, ker ga ni, a mora biti čim lepši. Ni pa tako zelo lahko najti lepega kosa lesa," poudarjata. Delali sta že s sedmimi različnimi vrstami lesa, najbolje pa se obnese kompakten les, denimo hrast. "Smreka že ni tako kompaktna, je pa lahka in se lahko prestavlja iz prostora v prostor. Je pa hrast načeloma ljudem najbolj všeč."



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
Podjetnik
Davčne in računovodske novosti: to vas čaka to jesen 1

Opozarjamo še na nekatere pogoste napake podjetij

Podjetnik
Katera banka je za vaše podjetje najugodnejša 1

Veliko podražitev ni na vidiku

Podjetnik
Podjetniki in obrtniki pravijo, da jih gospodarsko ohlajanje za zdaj še ne skrbi

Utrip s prvega dneva Mednarodnega obrtno-podjetniškega sejma v Celju

Podjetnik
Slovenci bodo na Amazonu Europe lahko prodajali z dvomesečno zamudo 1

Tehnološki velikan je že vzpostavil tehnične rešitve, ki jih je moral v svoj poslovni model vključiti zaradi naše zakonodaje.

Podjetnik
To so finalisti Najpodjetniške ideje 2019

Pridružite se nam 26. septembra v ljubljanskem hotelu Lev, kjer bomo na brezplačnem dogodku med 17. in 19. uro poslušali uspešne...